maromierz Napisano 15 Wrzesień 2012 Autor Napisano 15 Wrzesień 2012 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów,w związku ze zbliżającą się rocznicą bitwy pod Rudnikiem w 2014 roku chciałbym bliżej zainteresować się tym tematem i napisać jakiś artykuł. Jestem jeszcze niedoświadczonym poszukiwaczem a to byłaby moja pierwsza publikacja tego typu. Stąd moja prośba, żeby udostępnić jakieś materiały związane z tym wydarzeniem. Na pewno jest wśród Was kilku forumowiczów którzy mają informacje, zdjęcia lub mapy z tym związane. Chciałbym również dotrzeć do austriackich archiwów, ale przydałaby mi się pomoc kogoś z Was.( na tym mi szczególnie zależy). Mogą też być informacje dotyczące działań w rejonie Krzeszowa, Bielin, Harasiuk, Tarnogóry i Niska. Proszę się mi nie dziwić, że sam nie umiem dotrzeć do austriackich źródeł, bo jestem jeszcze uczniem- pasjonatem historii. Także z góry dziękuję za pomoc znawców w tym temacie. Czekam na wasze materiały. ( Jeżeli powstałaby większa publikacja na pewno wspomnę nazwiska osób zaangażowanych)
maromierz Napisano 18 Wrzesień 2012 Autor Napisano 18 Wrzesień 2012 Nikt nic takiego nie posiada, ani nie pomógłby mi w dotarciu do archiwów? Może są gdzieś na internecie, albo ktoś ma znajomego w Austrii i miałby dostęp. Jeżeli będą kompletne to zapłacę gotówką ( tylko normalna kwota ). Może to kogoś zachęci.
Ursus Napisano 30 Wrzesień 2012 Napisano 30 Wrzesień 2012 Witaj,Już ktoś próbował: http://austro-wegry.info/tematy_1999.htm a ile z tego wyszło — nie wiem: kontakt się urwał.
thebestof1999 Napisano 17 Październik 2012 Napisano 17 Październik 2012 Witam,czy kolega maromierz może dostał jakieś info na ten temat na priva ?
maromierz Napisano 2 Listopad 2012 Autor Napisano 2 Listopad 2012 Narazie nie dostałem żadnego maila, ale bardzo proszę:marmierz996@gmail.comDzięki za zaangażowanie, przepraszam, że nie pisałem, ale nie miałem dostępu do internetu.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum