Skocz do zawartości

Rutus //Serwis


tofi1987

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Koledzy..Jutro postaram się wysłać wykrywke do serwisu,dam znać co jej dolegało...Pozdrawiam
Ps.Dziś ostatni dzień urlopu,więc wypadało by się w jakiś sposób odstresować :)..Do usłyszenia..
Napisano
W ciągu kilku lat dwa razy wysyłałem Rutusy do serwisu, zawsze pocztą, paczką priorytetową z potwierdzeniem odbioru. Problemów nie było, paczka nigdy nie zagineła.
I wszystko ładnie pięknie bo kontakt z Panem Rutyną dobry i naprawy darmowe i to zawsze będę chwalił. Ale litości,za każdym razem 3-4 tygodnie musiałem w sumie czekać po wysłaniu paczki zanim wykrywacz do mnie powrócił. Przecież serwis jak piszą na stronie producenta jest na miejscu w Polsce a nie gdzieś za granicą. Myśłałem że to mnie się tylko tak trafiło ale ostatnio kolega czekał ponad miesiąc, było to w okresie czerwiec-lipiec a więc sezon w pełni. Cały czas był kontakt z serwisem i ciągle tłumaczenia, a to że wykrywacz który był wysłany pocztą w ubezpieczonej paczce czyli najwyższy priorytet po ponad tygodniu jeszcze nie dotarł potem czekanie na naprawę. Puźniej wykrywacz który niby był już wysłany dwa tygodnie wracał pocztą do właściciela.
Także kolego tofi1987 uzbruj się w cierpliwość.
Pozdrawiam
Napisano
hm.. Dziś wysłałem priorytet z potwierdzeniem odbioru:) Ale mam nadzieje,że będę miał go u siebie max do końca miesiąca:)Chciałbym jeszcze w tym roku troszkę pokopać :)...Pozdrawiam
Napisano
Witam Kolegów… No więc zacznę tak…Wykrywacz wysłałem 13.08.2012r już 14.08.2012r był u pana arka….20.08.2012r usterka została naprawiona(wymiana elektroniki w puszce oraz chyba gratis pojemnik na baterie)….Wykrywacz został wysłany 23.08.2012r a dotarł do mnie dziś czyli 24.08.2012r To tak mniej więcej…Sprzęt w pełni sprawny.. Strojenie do gruntu znakomite, wykrywacz pracuje stabilniej niż wcześniej,,, chciałbym podkreślić, że przed awarią gdy stroiłem optime bez cewki(w celu zmiany ustawień w domu, tak aby wykrywacz się nie wzbudzał i dzieciaka nie obudził) WZÓR miałem na -1450, a teraz po wymianie elektroniki zawsze jest 0…. Co wy na to, zobaczcie jak jest u was …Pozdrawiam.
Napisano
tofi1987 nie chcę się czepiać ale, napisałeś dwa posty wyżej :
Wysłałem w poniedziałek,w piątek jeszcze nie dotarł do serwisu,może jutro będzie.Dam znać:)"
A dzisiaj piszesz że wysłałeś 13 a 14 wykrywacz był już u pana Arka ? :)
Napisano
tofi1987 nie chcę się czepiać ale, napisałeś dwa posty wyżej :
Wysłałem w poniedziałek,w piątek jeszcze nie dotarł do serwisu,może jutro będzie.Dam znać:)"
A dzisiaj piszesz że wysłałeś 13 a 14 wykrywacz był już u pana Arka ? :)
Napisano
Tak masz racje,tak napisałem.Ponieważ potwierdzenie odbioru dotarło do mnie dopiero w sobote,a na potwierdzeniu odbioru była data odebrania przesyłki 14.08.2012r...Więc jak widzicie paczka idzie 1 dzień,a potwierdzenie odbioru do nadawcy 5 dni :)... Mam nadzieje,że się rozumiemy...
Napisano
no to zobaczymy jak u mnie będzie :) wysłałem 16.08 telefonowałem 24.08 to mi powiedziano że jeszcze się za niego nie wziął :( dopiero w poniedziałek będzie serwisówka robiona. No ciekawy jestem ile to potrwa i jaki będzie finał :)
Napisano
A ktoś tu niedawno zachwalał jaki to serwis Rutusa jest szybki... sid30 napisz jak już odzyskasz sprzęt, mam nadzieję że już niedługo, w końcu sezon na poszukiwania w pełni :)
  • 6 months later...
Napisano
A nie wiecie jak jest jak sie ma Proxime już po gwarancji czy można odesłać do serwisu czy już nie przyjmą nawet za opłatą ?
Napisano
Na pewno przyjmą, a czy zapłacisz to już się okaże co pan Arek na to.
Brat wysyłał Argo i naprawa od wysłania do odebrania trwała 4 dni.

Serwis jest dla mnie pierwsza klasa, oby tak dalej.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie