Jablo666 Napisano 28 Maj 2012 Autor Napisano 28 Maj 2012 4 od prawej. 5 ostatnia jest stosowana na rozjazdach, niema sygnatur.
Jablo666 Napisano 28 Maj 2012 Autor Napisano 28 Maj 2012 haki/gwoździe kolejowe po lewej stary typ gwoździ, kolejne 2 wydłużane przerabiane w kuźni stosowane chyba od lat 50, czwarty przerabiany współczesny gwóźdź, 5 współczesny używany obecnie, 6 stary przedwojenny gwóźdź, 7 ten sam co 6 lecz używany głównie na szerokim torze", ostatni gwóźdź próbny do, szyn prototypowych nie wprowadzonych do użytku.
Jablo666 Napisano 28 Maj 2012 Autor Napisano 28 Maj 2012 gwoździe kolejowe z podkładów. najstarsze tu znajdywane są z 1952, u dołu z 1955, u góry z 2008roku
Jablo666 Napisano 28 Maj 2012 Autor Napisano 28 Maj 2012 a tu pokazane różne wymiary, u dołu obecny gwóźdź z 2008, w środku sprzed 40 lat, a u góry z 1955.
Jablo666 Napisano 28 Maj 2012 Autor Napisano 28 Maj 2012 opórka" zakłada się na szynę, by nie przesuwały się podkłady.
Jablo666 Napisano 28 Maj 2012 Autor Napisano 28 Maj 2012 podkładka nieprofilowana, widziałem takie na rozjazdach.
Jablo666 Napisano 28 Maj 2012 Autor Napisano 28 Maj 2012 podkładka z szerokiego toru" używane do dziś identyczne, a nawet starsze w wąskotorówce rok 1938
Jablo666 Napisano 28 Maj 2012 Autor Napisano 28 Maj 2012 podkładka profilowana z Wąskotorówki obecnie nie używana chyba od lat 60
Jablo666 Napisano 28 Maj 2012 Autor Napisano 28 Maj 2012 ten sam typ podkładki tylko z mało wyraźnym biciem u dołu.
Jablo666 Napisano 28 Maj 2012 Autor Napisano 28 Maj 2012 nie wiem czy to fabrycznie dopasowanie, zarówno do wbijania gwoździ (kwadratowe otwory) i do wkręcania śrub (okrągłe otwory), czy może jest to później przerobiona podkładka
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.