Skocz do zawartości

Prośba o informację - pilne

kopernik

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Jestem amatorem który zaraził się bakcylem po trzydniowym chodzeniu po polu z garrettem 150 (chociaż poza kilkoma pociskami z ołowiu i czymś co może - ale nie musi - być miną - niczego nie znalazłem). W najbliższych dniach kupuję konkretny już sprzęt, będzie to na 90 proc. white's v3i, chciałbym jednak wpierw dowiedzieć się, czy są detektory z ekranami na których widać poprzeczny przekrój gleby, jeśli są to za ile, czy jest taka opcja w white's, a jeżeli nie ma go w modelu, który jest, jak słyszałem, jednym z najlepszych modeli na rynku, to czy w v3i są opcje pozwalające na określenie gabarytów danego obiektu i jego położenia, np. w formie grafiki komputerowej. Proszę o odpowiedź, z góry dziękuję
Napisano
czy są detektory z ekranami na których widać poprzeczny przekrój gleby

Proszę o rozwinięcie i omówienie :) Póki co w zamyśle chodzi mi o skan" gleby...

jeśli są to za ile

Są - georadary. To sprzęcik za kilkanaście/kilkadziesiąt tys. zł. Chociaż dokładnej ceny koledze nie podam, bi w tym aktualnie ie siedzę".

czy jest taka opcja w white's,

(Chyba) nie ma. Słyszałem natomiast, że można wprawdzie dla trzech różnych częstotliwości prezentowanych w postaci takiego jednego okresu zobaczyć, pod jakim kątem leży przedmiot - wciskasz spust do przodu i jeśli jest to np. moneta leżąca sztorcem, pod pewnym kątem, to wykres przyjmie coś w rodzaju jednego okresu sinusoidy (nie wiem, czy dokładnie tak, ale chyba wiadomo o co chodzi). Gdyby natomiast moneta leżała na płasko, pojawi się tylko górka" (mogłem trochę namieszać, ale chyba wiadomo o co chodzi :)) Szerokość tego okresu jest przybliżoną wielkością obiektu.

http://www.findmall.com/addon.php?66,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.digdeepdfx.com%2FHiVDI_GB_AT-95.jpg

czy w v3i są opcje pozwalające na określenie gabarytów danego obiektu i jego położenia, np. w formie grafiki komputerowej