Skocz do zawartości

Poszukiwania Bytom(początkujący)

nisoki

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witajcie
Jako, że jestem początkującym poszukiwaczem poszukuję map, wskazówek i miejsc do których mogłbym się udać w okolicy mojego miejsca zamieszkania czyli okolice Bytomia(Bytom, Radzionków, Piekary Śląskie,Tarnowskie Góry, Zabrze itd.). Nie oczekuję, że ktoś poda mi jakąś konretną miejscówkę bo napewno tak się nie stanie, ale chociaż jakaś mała podpowiedż. Jestem głównie nastawiony na monety i inną drobnicę. Przeszukałem już chyba całe Google ale jak dotąd nic ciekawego nie znalazłem i nie wiem gdzie się udać. Pomóżcie. Z góry dziękuję za odpowiedż
Napisano
Każde pole w zasięgu wzroku. Idź do właściciela proś o zgodę i ruszaj w teren. Na pewno będą wychodzić fanty. Nawet nie wiesz co tam lezy i na pewno nie raz się zadziwisz. Powodzenia. A w lecie to ścieżki leśne, skoszone pastwiska, jest gdzie chodzić jak szukasz drobnicy.
Napisano
Dzięki za odpowiedż. Jak dotąd chodziłem głównie po lasach, z około 10 wypraw przyniosłem 4 łuski,znalazłem jeszcze kilka gwożdzi, garnek i dużoo kapsli:) czyli nic ciekawego
Napisano
A jeszcze lepiej poszukać trochę starych map, popatrzeć co gdzie kiedyś stało, gdzie ludzie w większej ilości chadzali. Ważne jest też rozpoznanie u miejscowej starszyzny - to chyba nawet mój ulubiony sposób zdobywania informacji o najlepszych miejscówkach.
Napisano
Dzięki koledzy, 2 dni temu znalazłem moje pierwsze dwie monetki (20gr 1965 i 10gr 1965) niby nic takiego, ale zawsze coś :)
Napisano
Witam.
Wzeszłym roku byliśmy z kolegą w Dąbrówce Wielkiej na wzgórzu 305 czyli fortyfikacje polskie.
I przy wejściu do tradytora altyleryjskiego kolega znalazł przedwojenna monetę niemiecką to było ileś tam fenigów tylko nie pamiętam z którego roku.
Ciekawe skąd ta moneta się tam znalazła.
Wykrywacz w Bytomiu fajnie ale tu jest za dużo żelastwa w ziemi gdzie nie pujdziesz stała jakś fabryka.
Pozdrawiam.

Temat został przeniesiony do archiwum