Skocz do zawartości

jaki wykrywacz?

nowy123

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam!

Jestem początkującym poszukiwaczem i chce kupić swoją pierwszą wykrywkę , wykrywacz ma byc na militarkę jak i monety, Wykrywacz ma mieć dobry zasięg.
Szperałem trochę na forum i znalazłem kilka ciekawych sprzętów mianowicie:
-Rutus Proxima 4.0
-fisher f2/f4
-Delta 4000
-Armand Prospector 2

Proszę o doradzenie z tej listy albo swój pomysł.

Z góry dziękuję i Pozdrawiam!!
  • Odpowiedzi 69
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano
A to już bardziej na drobnicę - militarkę to najczęściej przypadkiem można trafić, bo nie są to sprzęty dedykowane szczególnie do tego.

Pozdrawiam, K.
Napisano
Oba są tańsze od Proximy jeżeli chodzi Ci o pieniądze, jeśli o zasięg i uniwersalność to koledzy wcześniej Ci odpowiedzieli.
Pozdrawiam Brodkasz.
Napisano
Sama obsługa jest łatwa, ale żeby z niej wyciągnąć wszystko musisz się z nią obsłuchać. Znaczy trochę z nią połazić. Ale to chyba jak z każdym wykrywaczem.
Pozdrawiam Brodkasz.
Napisano
Armand się ciszy to sie nie usłyszy proste, a nawiązując do wspominany testów w miesięczniku odkrywca a (robiony był na cewce 8'') to bije te twoje delta na głowę monetki i z militarną też dobrze sobie radzi
Napisano
Tak. Lepiej, gorzej, napewno najrozsądniej. I jeśli kupisz teraz nową to będziesz miał wersję 5.0 bo takie aktualnie wyszły.
Napisano
Piotrusiu do mnie pijesz? :) jak będziesz miał taki staż jak ja i tyle latek to pogadamy , a na razie to poproś mamę żeby Ci łóżeczko pościeliła.
Napisano
Kolega Rajtar tylko radzi Panie Piotrze, a radzi dobze bo są to poprostu lepsze wykrywacze w tej cenie i koniec wojny w tym temacie.
Sam przesiadłem sie chwilę temu na Proxe (nie, nie mam efektu ślepego uwielbienia tego sprzętu), i jest ona lepsza napewno od Prospectora, bo Dominatora2 nie znam...
pozdrawiam

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...