macvsog Napisano 10 Styczeń 2012 Autor Napisano 10 Styczeń 2012 Zaopatrze (jak widać nie tylko suchary). Od noszenia są miejscowi.Nr 92.
macvsog Napisano 10 Styczeń 2012 Autor Napisano 10 Styczeń 2012 Patrol wokół fortu- na ambulansie...Nr 93.
macvsog Napisano 10 Styczeń 2012 Autor Napisano 10 Styczeń 2012 Czołg ewakuacyjny M-32 z wspomninej już 2e C.R.E.B.L.E (Compagnie de Réparation d'Engins Blindés de Légion Etrangère czyli Kompanii Remotowej Czołgów Legii Cudzoziemskiej). Fotografia wykonana podczas parady w Hajfongu.Nr 95.
macvsog Napisano 10 Styczeń 2012 Autor Napisano 10 Styczeń 2012 Insygnium 2e C.R.E.B.L.E.Poza numeracją
macvsog Napisano 10 Styczeń 2012 Autor Napisano 10 Styczeń 2012 Ciężkie wozy ewakuacyjne 2e C.R.E.B.L.E.nieznanego mi typu.Fotografia wykonana podczas tej samej defilady w Hajfongu.Nr 96.
macvsog Napisano 10 Styczeń 2012 Autor Napisano 10 Styczeń 2012 Latem 1953 r. podczas przekraczania rzeki w rejonie Ninh Xa pod Shermanem o nazwie własnej CONDE" zarwał się most. Tylko dowódcy udało się wyskoczyć. Czterej członkowie załogi zostali uwięzieni w środku maszyny. Czołg przewrócony wieżą do dna został przygnieciony na dodatek resztkami mostu. Lekki sprzęt nie był w stanie wyciągnąć maszyny z rumowiska. Po kilku dniach udało się ściągnąć 2 wozy M-32 z 2e C.R.E.B.L.E. Przy ich pomocy udało się odwrócić Shermana na bok i wyciągnąć załogę. Niestety tylko jeden z uwięzionych przeżył.Nr 97.
macvsog Napisano 10 Styczeń 2012 Autor Napisano 10 Styczeń 2012 Feralny CONDE" już na brzegu.Na pancerzu widoczne insygnium macierzystej jednostki wozu -2 Dywizji Pancernej, z której trafił do R.B.C.E.O. (Regiment Blindee Colonial Extreme d'Orient )czyli Kolonialnego Regimentu Pancernego na Dalekim Wschodzie.Nr 98.
macvsog Napisano 10 Styczeń 2012 Autor Napisano 10 Styczeń 2012 Insygnium 2 Dywizji Pancernej (z lewej), i R.B.C.E.O. (z prawej).Poza numeracją.
macvsog Napisano 11 Styczeń 2012 Autor Napisano 11 Styczeń 2012 Oprócz remontów pojazdów wojskowych legioniści z 2e C.R.E.B.L.E. częto byli angażowani do pomocy w przywracaniu ruchu na często atakowanej przez Viet Minh lini kolejowej Hanoi- Hajfong.Nr 99.
macvsog Napisano 11 Styczeń 2012 Autor Napisano 11 Styczeń 2012 Wciąganie lokomotywy na tory za pomocą dwóch wozów M-32.Nr 101.
macvsog Napisano 11 Styczeń 2012 Autor Napisano 11 Styczeń 2012 Stawianie wózka tocznego na tory za pomocą M-32.Nr 104.
macvsog Napisano 11 Styczeń 2012 Autor Napisano 11 Styczeń 2012 Wózki ustawione, pora na wagon.Nr 105.
macvsog Napisano 12 Styczeń 2012 Autor Napisano 12 Styczeń 2012 Ciągnik lawet czołgowych Diamond T z 2e C.R.E.B.L.E podczas defilady w Hajfongu. Na lawecie niszczyciel czołgów M-36.Nr 107.
macvsog Napisano 12 Styczeń 2012 Autor Napisano 12 Styczeń 2012 Diamond T z uszkodzonym na minie M-24 10".Nr 108.
macvsog Napisano 12 Styczeń 2012 Autor Napisano 12 Styczeń 2012 Główna siedziba 2e C.R.E.B.L.E. znajdowała się w Hajfongu, Tam zbudowano warsztaty, gdzie przygotowywano do użytku bojowego pojazdy dostarczone drogą morską do Indochin.Na fotografii hale warsztatów, a przed nimi M-36.Nr 109.
macvsog Napisano 12 Styczeń 2012 Autor Napisano 12 Styczeń 2012 I jeszcze jedno zdjęcie z 4 M-36. Doskonale widoczne dodatkowe osłony na otwartych wieżach.Nr 110.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.