tyfus Napisano 12 Marzec 2011 Autor Napisano 12 Marzec 2011 Bardzo często zdarza się, że Użytkownik zwraca się z prośbą do Moderatora poprzez priv z Forum Odkrywcy, aby : - poprawić tytuł; - poprawić coś w jego poście; - zaakceptować wątek/post jeżeli do tej pory tego nie uczyniono i User długo oczekuje na akceptację; - każdej innej sprawie nie cierpiącej zwłoki; - dlaczego zablokowano lub przeniesiono mój wątek. I Moderator z chęcią pomoże Użytkownikowi, tylko że czasem nie wiadomo jak. Bo jak Panowie można pomóc, gdy na maila otrzymuje wiadomość, np. : „proszę poprawić tytuł mojego wątku z takiego na taki (i podany jest właściwy tytuł)” lub „poproszę poprawić mój post z takiego powodu lub innego (i podany jest powód)” A gdzie link do wątku/postu ? Czy Moderator ma teraz przejrzeć kilkaset wątków, kilkaset postów, aby znaleźć na forum ten powód do niepokoju Użytkownika ? No raczej jest to bardzo trudne do wykonania. Dlatego prośba do Was, szanowni Użytkownicy ODK – pisząc do Moderatora w jakiejkolwiek sprawie, podawajcie link do wątku/postu oraz możecie podać swój Nick z Forum – bardzo to ułatwi nam właściwą i szybką interwencję. Często też pojawiają się kwasy na Forum zdruzgotanych Użytkowników, którzy mają focha na Moderatora, bo napisali do niego, a ten nie dość, że nie odpisał, to jeszcze nic nie zrobił. Panowie, weźcie to pod uwagę, że jest nas kilku na Forum. Bywa tak, że akurat ten Mod, do którego napisaliście, może być nieobecny. I zamiast żalenia się na Forum, wystarczy zobaczyć, który Moderator jest w danym momencie i do niego skierować swoją prośbę. Dziękujemy. Post został zmieniony ostatnio przez moderatora tyfus 09:07 14-06-2013
Rekomendowane odpowiedzi