Skocz do zawartości

ACE250


midscen15

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam! Od niedawna chodze z ace 250 na ustawieniach jewerly. Koledzy mi mówią, że jest to odpowiednie ustawienie. Ale ja coś przeczuwam, że nie ;D Więc proszę o pomoc przy ustawieniu ace 250 ; )

Pozdrawiam
Napisano
witam.ja też po kilku spacerach miałem wątpliwości co do ustawień i działania wykrywacza.jednak jak się później okazało,sprzęt był i jest do tej pory,sprawny i bez zarzutu.z czasem wszystko się wyjaśni.na pustej miejscówce nawet wykrywacz z najwyższej półki nic nie zasygnalizuje.najważniejsza jest decyzja:czego i gdzie chcę szukać.
Napisano
Na chwilę obecną dziś o 16:23 pożegnałem się z moim Garrett-em, jeśli naprawde chcecie mieć z każdego wypadu wiele wspomnień i fantów do klasera to polecam najpierw zzerować go" i wybrać all metam i wyciąć pierwsze 2-klocki.

kopać wszystko co podejdzie:

1. puszka wali na wielkie aluminium ak samo guziki z powstania"
2. większość monet niestety też daje wysokie alu.
3. jesli macie niedaleko od siebie miejsca walk to:
a) macie sporo czasu i samozaparcia na kulki i czubki
b) wycinajcie wszystko do 7 klocka.

Garrett Ace 250 = kopiesz albo zostaniesz zakopany przez innych
Napisano
Wycięcie dwóch pierwszych kwadracików to jest właśnie tryb Jewerly, to nie wiem po co kombinować jak można włączyć od razu.
Zasada jest taka tryb Jewerly jak chcesz kopać tylko kolor i czasami przekłamane żelazo albo All metal i kopać wszystko a po pewnym czasie sam bedziesz wiedział jakich dzwieków i wskazań nie chcesz kopać.
Napisano
asada jest taka tryb Jewerly jak chcesz kopać tylko kolor i czasami przekłamane żelazo."

To jedna z wad ACE250/150. Te przekłamania. Teoretycznie jeśli sygnał jest niestabilny i pokazuje żelazo/mocny kolor, to można odpuścić bo na 95% to jest skorodowane żelazo. Jednak trafiało mi się, że ciekawy kolorek był maskowany przez leżący w pobliżu złom. Sygnał bardzo podobny. Trzeba się dobrze osłuchać (pinpointer może być w tym pomocny)aby wyłapać jakąś różnicę albo kopać tego typu sygnały. Ja kopię. Identyfikacja chyba w każdym wykrywaczu, to sprawa mocno umowna i przy niestabilnych wskazaniach najlepszym wyznacznikiem tego co jest pod sondą jest łopata.
Napisano
To jedna z wad ACE250/150. Te przekłamania."
Wszystkie wykrywacze mają ten sam problem. Nawet te za kilka tys. zł.
Zresztą jak byś pokazał chromowaną felgę, ocynkowany gwóźdź? Do tego jak dochodzi korozja która przenika ziemię wokół fantu to ból głowy dla wykrywacza gwarantowany.
Ostatnie zdanie jest w 100% prawdziwe i powinno być podsumowaniem problemów z identyfikacją"

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie