IgI Napisano 14 Marzec 2010 Autor Share Napisano 14 Marzec 2010 WitamWłaściwie, to już chodzę z wykrywką około 3-4 lat i nadal śmigam z Rutusem Ultrą II :) W poszukiwaniach jestem laikiem, głównie wyskakują mi łuski od Ppsz-y, przez co cieszy mnie nawet łuska od Mausera ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IgI Napisano 14 Marzec 2010 Autor Share Napisano 14 Marzec 2010 Mój pierwszy nieśmiertelnik i jak na razie mój najlepszy fant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IgI Napisano 14 Marzec 2010 Autor Share Napisano 14 Marzec 2010 Groszek znaleziony jakieś 10m dalej. :) Też cieszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IgI Napisano 14 Marzec 2010 Autor Share Napisano 14 Marzec 2010 " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IgI Napisano 14 Marzec 2010 Autor Share Napisano 14 Marzec 2010 I całość. Guzik po prawej stronie znaleziony jeszcze w 2009, w tym samym miejscu, jakie 5m od nieśmiertelnika, wczoraj postanowiłem dokładniej zbadać tą miejscówkę i się opłacało.Pzdr.Igi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IgI Napisano 23 Maj 2010 Autor Share Napisano 23 Maj 2010 Majówka. Saperka z mojego stałego miejsca, a reszta z kompletnie przypadkowego pola za działką kumpla, poszedłem na to pole kompletnie w ciemno i zawsze coś :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IgI Napisano 23 Maj 2010 Autor Share Napisano 23 Maj 2010 " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IgI Napisano 23 Maj 2010 Autor Share Napisano 23 Maj 2010 I wczorajsze ciekawsze fanty z 4 godzin.. Oczywiście jeszcze kilkadziesiąt sztuk łusek od ppszy i mnóstwo odłamków, ale tego już nie zbieram. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum