Skocz do zawartości

Początkujący

RaclawiceSl79

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
ułatwiłoby trochę propozycje, gdybyś napisał nam na co się nastawiasz, co jest w kręgu Twoich zainteresowań ?
militarka, czy
kolorek - monetki, guziki i inne

-pozdro-
Napisano
hi
mozesz napisac czego bedziesz szukal. to naprawde pomoze udzielic ci DOBREJ odpowiedzi. wykrywacz dobry na kolorki wcale nie musi byc dobry na zelazna militarke. i jeszcze jedno: wykrywacz ma byc nowy czy moze byc uzywka?
Napisano
może być nowy i używka panie viwaldi byle był dobry a mam gdzie szukać tylko jaki wykrywacz jestem początkującym tak od was zaawansowanych poszukiwaczy chciałbym się coś więcej dowiedzieć co na początek jaki sprzęt ja na dzień dobry wyjdę i wiem że coś znajdę a nastawiam się na drobne żeczy jak czołg znajdę to nie pogardzę
Napisano
hi
ace 250 dla poczatkujacego jak najbardziej, ale jest male ale. wlasnie przejrzalem ofert na allegro (nowe wykrywacze) i 750 zl (razem z wysylka) to chora cena za ten sprzet. moim zdaniem jak ace 250 to tylko uzywane za ok 500 zl. mozna w tej cenie trafic jeszcze gwarancyjne. wykrywacz jest dosc plytki i chyba nalezy go traktowac jako zestaw startowy" - lekki, latwy w obsludze i przy kupnie za max 550 zl cena adekwatna jest do mozliwosci (w zaden sposob nie umniejszam mozliwosci tej wykrywki). ostatnio o ogloszeniach forumowych byl/jest ace 250 za 400 zl. uzywany, malowany ale za 400 zl. dla poczatkujacego jak najbardziej.
za 1000 zl (o 300 wiecej niz zalozyl autor watku) mozna kupic proxime lub cibolke a to zupelnie inna bajka niz ace.
zaraz wsypie sniegu, zmrozi ziemie i praktycznie skonczy sie kopanie. jest czas dozbierac kase do powazniejszego sprzetu albo czekac na okazje z tanszym ace. ja zrobilem wlasnie w ten sposob. kupilem tanio ace 250, polazilem troche, spodobalo sie na tyle ze chcialem wiecej, sprzedalem kanarka nic nie tracac i kupilem mocniejsza wykrywke.
Napisano