Skocz do zawartości

Materiały do pracy magisterskiej

czubaka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
W życiu każdego studenta nadchodzi taki okres że musi napisać tą magisterkę. Jako że studiuję pewien dziwny kierunek (geoinformację) na wydziale geograficznym postanowiłem połączyć w mojej magisterce przyjemne z pożyteznym. pracę będę pisał, z nazwyjmy to, kartografii historycznej. jak obiekt badawcy obrałem MRU i tu zaczynają się pewne schodki. mam dostęp do znajdujących się w internecie map niemieckich i polskich tego rejonu (temat stere mapy także przeryłem). chciałbym jednak wiedzieć czy znacie może inne zoobrazowania kartograficznie MRU szczególnie te wykonane przed budową, a także map z naniesionymi obiektami, schematem całych umocnien czy też projektami naniesionymi na mapę? jeśli ta byłbym wdzieczny o informację.

jestem co prawda dopiero na czwartym roku, ale chciałbym mieć zamysł całości w miarę szybko.

póki co powoli klaruje się pomysł na to jaki konkretny problem ma omawiać praca. jedną z opcji jest wpływ warunków terenowych na lokalizację, inną jest zaprezentowanie jakiego sensownego szlaku turystycznego etc. jeśli macie jakieś sugestie co trzeba by opracować to jestem otwarty na propozycje.

wynikiem pracy na pewno będzie mapka. w zalżności od końcowego podejscie będzie ona albo przeznaczoa do gps albo w umieszczona w internecie. ale to przyszłośc

Pozdrawiam