swistakbmx Napisano 26 Czerwiec 2009 Autor Napisano 26 Czerwiec 2009 Witam chciałem w tym miejscu bardzo pochwalić serwis Pana Rutyny miałem połamane mocowanie wyświetlacza w Proximie i odesłałem go do producenta sprawa została rozwiązana bardzo szybko i bez problemowo.Szkoda że inne firmy czasem robią problemy z serwisem myślę że mogły by się sporo nauczyć od Pana Rutyny.
ColdDemons Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 Nie mam pojęcia w jaki sposób można połamać tę część (wygląda solidnie)!? Ale to fakt już nie pierwszy raz słyszę o takiej usterce... Mam nadzieję że u mnie nie będzie miała miejsca... :/
lew_1988 Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 Mozna daj mi na nowa wukrywke to Ci chetnie zademonstruję ;) tak sie złozyło,ze tez to przerobiłem niedawno
Ciapek Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 Potwierdzam da się to zrobić :)Jako ciekawostka:Niedawno kolega w czasie wspólnego wyjazdu opowiadał jak ojciec jego próbował zatrzasnąć bagażnik. Coś mu przeszkadzało ale co tam sił starczyło domkną no i pstryk ja na to ale pech. Pecha niestety ja też miałem kolega spory i wygodnie chciał jechać fotelik w samochodzie na maxa do tyłu i pstryk maszynka leżała za siedzeniem. Tak 2 maszynki w ciągu kilku dni miały takie same pęknięcia:(Pozdrawiam
Rujewit Napisano 27 Czerwiec 2009 Napisano 27 Czerwiec 2009 Podpisuję się pozytywnie pod serwisem. Kiedyś miałem problem z solarisem bo przedzierając się przez krzaki oderwały mi się guziki sterujące, które są przypocowane koło monitorka lcd. Po przedstawienie sprawy mailem miałęm podać adres i tyle. Po około tygodia przyszedł komplet pieciu nowych guzików. Chciałem za to zapłacić bo ale pan Arkadiusz powiedziałe, że nic nie trzeba płacić nawet zwrotu za koszt wysyłki nie chiał.
swistakbmx Napisano 27 Czerwiec 2009 Autor Napisano 27 Czerwiec 2009 Da się połamać wszystko! wystarczy chwila nie uwagi i mamy po wykrywaczu :-)
tomala_kikol Napisano 27 Czerwiec 2009 Napisano 27 Czerwiec 2009 Po wypowiedziach kolegów widzę że nie zrobiłem źle kupując właśnie PROximke:) Dobry serwis to podstawa! POzdro
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.