pawelborys Napisano 12 Luty 2009 Autor Napisano 12 Luty 2009 Witam jestem początkujący proszę o poradę jak ustawić wykrywacz Dominator na monety i nie tylko.Z góry dzięki.
armand Napisano 13 Luty 2009 Napisano 13 Luty 2009 Gałki: Grunt - dowolnie, Głośność -nie, 10, Czułość 10, Dyskryminacja - opis poniżej. Przełączniki: WŁ - tak, SP - Nie, STAT, DYSKR, TON - I.Gałka dyskryminacja. Położyć kapsel stalowy i monetę 1 GR w odległości ok. 40 cm od siebie na gruncie sprawdzonym na brak obecności metali. Pokręcając gałką Dyskryminacja [technika ustawiania DENARa]co jedną działkę od 0 w prawo, ustawić tak, aby sygnał na monetę zanikł. Cofnąć gałkę w lewo delikatnie, aby sygnał na monetę był wyraźny, w tym ustawieniu nie powinno być sygnału na kapsel. Ustawienia te zawierają się od 0-5. Należy pamiętać, że w gruncie moneta inaczej się dyskryminuje niż w powietrzu, [o czym doskonale wiedzą czciciele wykrywaczy z identyfikacją numeryczną i o czym nawet nie wspomną na forach].Można włączyć też pracę dynamiczną, można zwiększyć próg dźwięku poprzez ustawienie SP- tak, można poszukiwać w dyskryminacji dwutonowej z VCO [tak działa, jak MRAND wykonuje najnowsze tegoroczne płytki do WHITsów].Aby wykorzystać w pełni możliwości wykrywacza, należy przeczytać instrukcję obsługi, żeby rozumieć działanie poszczególnych elementów manipulacyjnych.Można zadzwonić bezpośrednio do producenta o poradę pn-8-16, pt - 8-12, pod warunkiem, że przeczyta się instrukcję obsługi
longwood Napisano 13 Luty 2009 Napisano 13 Luty 2009 armand o co biega z tą identyfikacją numeryczną..?Możesz rozwinąć myśl?
kilgore Napisano 14 Luty 2009 Napisano 14 Luty 2009 Ja nie w kwestii wykrywacza,ale mając przeczucie(spore) że kolega jest młody(bardzo) proszę się o zapoznanie sięhttp://odkrywca-online.com/kodeks_poszukiwacza.php
armand Napisano 14 Luty 2009 Napisano 14 Luty 2009 Temat o identyfikacji numerycznej - myślę, że jest to temat na oddzielny post, dlatego przenoszę go z Dominatora.