Jump to content

siemka


harem00

Recommended Posts

mam pytanko czy wykrywacz aec150 da sie go jakos ustawic bo jeszcze nic nie wykopałem głembiej niz 30 cm w wykopałem juz sporo fajnych gadzetów ale mi sie wydaje ze jest kiszka chciałem kupic wykrywacz ok 2 tys i nie wiem czy mi sie opłaca i czy mozna cos zrobic z tym obecnym wykrywaczem mam jeszcze jedno pytanko wykopałem bardzo starą strzelbe i chciałym sie dowiedziec ile to moze byc warte
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information