41pp Napisano 9 Lipiec 2008 Autor Napisano 9 Lipiec 2008 Właśnie prezentuje" się kolejny PROFESOR w TVN24!!!GW.
41pp Napisano 10 Lipiec 2008 Autor Napisano 10 Lipiec 2008 Ogólnie z tego ełkotu" wywnioskowałe że biopaliwa są bardzo szkodliwe, od silnika do człowieka!!!! Ale takich mamy P. PROFESORÓF!Za moich czasów na całej polit. warszawskiej było ich może 6-7. A teraz w jednym programie Pani pięknej Monisi, można ich ujrzeć do 15 sztuk.PS strach pomyśleć, jak bym wszedł do knajpy i powiedział Panie Profesorze, chyba wszyscy by wstali, łącznie z szatniarzem!PozdrawiamGW
Maniek7_2006 Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 i barmanem;)PozdrOPS. Każdy studia kończy, a techników i pracowników fizyczncyh coraz brak, jak ma gospodarka się rozwijać jak nikomu nie chce się rączek brudzić w hucie,czy stoczni. Każdy teraz chce w biurze pracować, takie czasy...
Maniek7_2006 Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 sorki za podwojny postzamiast brak miało być mniejPozdrO
okaul Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 Well,Ale wracając do tematu:własnie otrzymałem z Czeskiego Urzedu Lotnictwa takie pismo zabraniajace uzywania benzyny 95 do jakichkolwiek celów lotniczych.Pisza ze zmieniły się normy (europejskie?)i ze dodaje się więcej etanolu (co powoduje tworzenie się bąbli w weżykach paliwowych instalacji)I coś musi by na rzeczy, bo od jakiegos miesiąca mam kłopoty właśnie z zapowietrzaniem się instalacji w wyższych temperaturach.Ktos coś wie o ew. zmianie zawartości etanolu w paliwach?
woytas Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 ja jestem w branzy biomasy wiec o e95 nic nie powiem (do wozidelka leje 98)#4444 :)
41pp Napisano 11 Lipiec 2008 Autor Napisano 11 Lipiec 2008 okaul troszkę pracowałem w Ins. Lotnictwa w zakładzie zasilania i sterowania co prawda silników turbinowych , ale kolegów od tłokowych miałem przez ściane", pytanie a Twój silniczek jakie ma zasilanie wtryskowe, czy gaźnikowe????Pozdr. GW
okaul Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 Wtrysk, typu Motronic 2.4, sam silnik to aerokonwersja z motocyklowego BMW R11500 RT. Silniczek w oryginale" byl przystosowany do E95. Przynajmniej do tej starej dobrej E95... Ostatnio dopada mnie za czesto kawitacja paliwa i stąd myślę ze coś z tym etanolem jest na rzeczy...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.