Skocz do zawartości

ace 150-jakie opinie?

mg45

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam. Jestem początkującym poszukiwaczem. Mam baaardzo słaby wykrywacz, i planuje zakup wykrywacza ace 150 (ewentualnie jak fundusze mi pozwolą to ace 250). Wiem że dość sporo osób posiada ace 150 i chciałbym się dowiedzieć o wasze opinie. Czy jest awaryjny i jak sprawuje sie w terenie. Jeśli ktoś posiada używał ace 150 i 250, proszę o odpowiedz na pytanie: czy jest między nimi aż taka duża różnica jak niektórzy mówią?
Z góry wielkie dzięki, pozdrawiam.
Napisano
Witam,zasadnicza różnica brak pinpointera,brak możliwości ustawień własnych,brak identyfikacji znaleziska,,brak wskaznika baterii,8 poziomów czułości.To chyba ważniejsze różnice między 150-250.
Napisano
ja mojego mam już czwarty rok i nie marzekam jak do tej pory nie miał żadnej awarii pomimo mojego dośc mało starannego obchodzenia się z nim
bardzo czuły na kapsle ale złapie każdą monetke tak do 15 cm
większe rzeczy troche głębiej trochę własne szczęscia i mam lepsze fanty niż moi koledzy co chodzą z różnym wypasionym sprzeciorem a i nie licz na broń bo na jego dwóch rozsądnych trybach jej nie łapie polecam chodzenie na trybie do biżuteri w prawdzie taka wtedy rzadko sie zdarza ale ma wtwdy wiekszy zakres działania
z żołnierskim pozdrowieniem
Napisano
jeśli ustawiasz się na kolorek to śmiało omżesz kupować
choć za niewiele więcej masz ace250 w co bym ci proponował bardziej zainwestować
na militarke to juz nie ten sprzęt
Napisano
W ciągu trzech lat w swoim ACE150 miałem tylko jedną usterkę mechaniczną raczej z własnej winy.
Swego czasu pochodziłem też parę godzin z ACE250. Różnicy nie zauważyłem. Pinpointu nie używałem, bo wolałem namierzać swoją starą metodą. Dyskryminacja wybiórcza może być przydatna, ale raczej w pewnych specyficznych okolicznościach, np. teren pełny uciążliwych śmieci jednego typu dających bardzo konkretny sygnał.