tsz_79 Napisano 5 Maj 2008 Autor Napisano 5 Maj 2008 Witam .Wczoraj wróciłem ze swojej działeczki i po kilku dniach pobytu okazuje się ,że będę zmuszony zakupić sprzęt do wykrywania metali .Nie znam się na tym kompletnie ,dlatego chciałbym prosić kogoś z forum o pomoc jaki sprzęcik zakupić .Już mówię czego będę szukał. Proszę się nie śmiać ,ale wiem gdzie może być troszkę złota i na tym się głównie koncentruję .Po drugie chciałbym by ten wykrywacz odnajdywał monety itd ,czyli żeby byl chyba urządzeniem uniwersalnym .Działeczka leży na terenach ,gdzie byli Niemcy ,Rosjanie itd .Cena do jakiej planuję zakup to 800 -1000 zł .co polecicie za te pieniążki ? pozdrawiam
tomek64 Napisano 5 Maj 2008 Napisano 5 Maj 2008 jak na monety i inne drobne przedmioty - Garrett Ace 250, Fisher F 2. Opisy znajdziesz w wielu postach.pzdr.