LongerAL Napisano 1 Kwiecień 2008 Autor Napisano 1 Kwiecień 2008 Witam wszystkich forumowiczów.Moje pytanie dotyczy różnic w wykrywaczach. Mianowicie przeglądam posty i często spotykam się z opisem że niektóre wykrywacze sprawdzają się lepiej na monetach a inne na militarce, z tego co zauważyłem to na monety są częściej wskazywane te tańsze wykrywki.Przyznam, że jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o sprzęt do poszukiwań. W związku z tym, iż planuje zakup sprzętu, który docelowa ma służyć zarówno w poszukiwaniach militarki, jak również monet – zwracam się do was z prośbą o wskazanie odpowiedniego sprzętu. (skoro sprzęt na militarkę ma większy zasięg – to chyba powinien lepiej sprawdzać się przy mniejszych fantach takich jak monetki –czy tak?-czy nie?), i proszę również o wyjaśnienie, czy większa sonda to większy zasięg (głębiej umieszczone przedmioty?), czy też łatwiej odnajdywane mniejsze fanty na mniejszych głębokościach? Kolejnym nurtującym zagadnieniem są tzw tryby-statyczny i dynamiczny. Który z nich jest lepszy na militarkę a który na monetki i który z nich ma większy zasięg i czułość na małe, głęboko (ok. 5o/60 cm) osadzone fanty (monetki, guziczki itp.?).Często bowiem spotykam się z opinią iż, cyt: „wykrywka na militarkę słabo sprawdza się na monetach i odwrotnie (sic!)” – czym to jest spowodowane?Za wszelkie podpowiedzi – z góry Dziękuję i Pozdrawiam.
LongerAL Napisano 1 Kwiecień 2008 Autor Napisano 1 Kwiecień 2008 Ponadto czy możecie podać jakiś opinie o poniższych sprzętach (charakterystyka-do czego je najlepiej stosować):1.RUTUS SOLARIS (podobno: moneta 5 gr. z 31 cm [sic!]) – czy ma wymienne sądy?2.MASTER III3.PROSPECTOR4.GARRET ACE 250Z góry dziękuje i Pozdrawiam