SZZ Napisano 30 Listopad 2007 Autor Napisano 30 Listopad 2007 Witam,czy ktoś, najlepiej z Warszawy i okolic posiada georadar i miałby ochotę nawiązać współpracę z KOBIDZem w celu lokalizacji zbiorowej mogiły z 1831 r.? Do przeszukania byłby obszar ok 5000 m2.Pozdrawiam
pokemon Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 Co prawda nie dysponuję georadarem, ale pewnie chodzi o poszukiwanie tej mogiły z Powstania listopadowego która dotychczas znana była jako mogiła z Powstania styczniowego? Bardzo szlachetny cel :)SZZ jesteś z KOBIDZU ? Fajnych mamy kumpli :)Mam nadzieję, że macie zdrowe podejście do tematu, czego wam i naszej braci serdecznie życzę :)
SZZ Napisano 30 Listopad 2007 Autor Napisano 30 Listopad 2007 Nie jestem z KOBIDZu. Co prawda z wykształcenia jestem historykiem, jednak zawodowo zajmuję się zupełnie czym innym. Jak większość uczestników tego forum interesuje mnie przeszłość i jej relikty. Poprzez znajomych z forum Poszukiwanie Skarbów dotarłem do KOBIDZu i próbuję ich zachęcić do zbadania fragmentu jednego z parków na terenie Grochowa, u zbiegu starego traktu litewskiego z szosą brzeską. Mam wobec tego miejsca uzasadnione podstawy, żeby przypuszczać, że na jego terenie znajdują się zatarte przez czas i rosyjskiego zaborcę mogiły poległych w bitwie grochowskiej. I uwiera mnie myśl, że te miejsca z woli zaborcy nadal skazane są na zapomnienie.Pozdrawiam
pokemon Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 I to jest piękne! A swoją drogą nawet gdybyś był, to tak jak mówię, zdrowy rozsądek jest potrzebny w każdym zawodzie. Pozdrawiam :)
bagnetSS Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 hmmm 5000m2 to dosc duzo ,ciekawe jaki tam jest teren,ja mam georadar i moze moglbym cos ci pomoc w tym ,mam nadzieje ze wiesz jak georadar dziala, to nie bedzie takie proste jak ci sie wydaje kolego,po tylu latach ciezko bedzie,ale nie takie problemy sie rozwiazywalo,odezwij sie na maila:)podobaja mi sie takie przedsiewziecia:)