kondzik2 Napisano 4 Październik 2007 Autor Napisano 4 Październik 2007 Witam pochodze z województwa zachodniopomorskiego jestem początkującym zbieraczem... i ciekawią mnie te rejony. między innymi walki , poligony z czasów II wojny sw.jezeli ktos cos wie to prosze o napisanie pozdrawiam
czarnykot Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 ....wiedzą.... ale nie powiedzą ;]...sam zdobądź wiedzę :)
kondzik2 Napisano 8 Październik 2007 Autor Napisano 8 Październik 2007 szukałem w necie ale nic ciekawego nie znalazłem...
Lobo26 Napisano 9 Październik 2007 Napisano 9 Październik 2007 jak to nic ciekawego nie znalazłeś ? to raczej nie mozliwe bo zachodniopomorskie to tereny poniemieckjie wiec trza szukac.powiedz z jakiej czesci zach-pom jestes to bedzie szybciej.
kondzik2 Napisano 9 Październik 2007 Autor Napisano 9 Październik 2007 Jestem z tej częsci rejonu zachodniopomorskiego pozdrawiam (tam gdzie zaznaczone na mapce) pozdro :)
Lobo26 Napisano 10 Październik 2007 Napisano 10 Październik 2007 Między Trzebiatowem a Dziwnowem nawet duzo sie dzialo. Tędy uciekaly wojska niem na zachód przez Dziwnów. Okolica Dziwnowa obfituje w znaleziska wojskowe.Tak samo jak okolice Wrzosowa pod Kamieniem Pom.Co do poligonow to jedynie Mrzeżyno mi przychodzi na myśl.Co do walk musisz przeszukać książki traktujące o tym temacie. Znajdziesz w kazdej bibliotece.
vood-77 Napisano 12 Październik 2007 Napisano 12 Październik 2007 ja z Goleniowa jestem i tez tu kolo mnie sie duuzo dzialo,nasz teren zachodniopomorski jest obfity w dzialania wojenne.zapraszam do rozmowy chetnie podyskutuje.
kondzik2 Napisano 13 Październik 2007 Autor Napisano 13 Październik 2007 W Rejonach zachodniopomorskiego , masz racje vood było tam duzo walk