Skocz do zawartości

Mapnik WH,LW,SS

Rekomendowane odpowiedzi

Założyłem ten wątek ponieważ wielu z nas zbiera ekwipunek by jak najwierniej odtworzyc mundur danego stopnia.Od dłuzszego juz czasu zastanawiałem sie nad kupnem mapnika ale mam jeden strach zeby nie władować sie na mine w postaci powojennego. Czesto po wojnie zacierano slady przynaleznosci wojskowej po czym rozpoznac ten właściwy...
Ps.Na poczatek ten- czy nie jest to wczesny LW? Czy ktos ma zdjecie z epoki przedstawiajace ten mapnik?
Widziałem takowy w filmie J.Villsmaiera Stalingrad miał go Otto von Vitzland (porucznik) moze to i orginał .Jesli ktos mógłby sie wiecej wypowiedzieć...Pozdrawiam Klemens

To jest raportówka DDRowska, była kiedyś na alledrogo, poszła za bezpłciową cenę- ni to demobil, ni to oryginał.
Kosztuje taka około 30zł, jesli miałaby służyć do rekonstrukcji, to na Luftwaffe nadaje sie jak bajbardziej [do 1943r], nie będę się wypowiadał na temat Heer, czy Reichswehry, bo nie znam się na tym dostatecznie [może jakis wczesny okres?...]

Oczywiscie nie podważam jej ale pare osób łącznie ze sprzedajacym który w opisie okreslił ją jako mapnik LW. Jednak cos w tym jest moze to jakiś wczesny wzór mam zdjecie motocyklisty z jednostki LW mapnik jest znikomo widoczny ale taki jak na zdjeciu pozatym w tablicach w ksiażce w Niemiecki ekwipunek bojowy 1939-45 "takowy jest.Dajcie znac co to jest ......

To nie DDR tylko BW, a poza tym jeśli masz dostęp do takich raportówek po 30zł to chętnie wezmę każdą ilość i nawet Ci odpalę dobrą prowizję.
Tak samo jak z oryginalnymi ładownicami do mp40 po 500zł :D

Horst jak zwykle mogę liczyc na twoja odpowiedz -dzieki!!:)