jpnie Napisano 21 Luty 2007 Autor Napisano 21 Luty 2007 Dzień dobry, po raz pierwszy loguję się na tej stronie. Przeczytałem już bardzo wiele odnośnie wykrywaczy. Chciałbym prosić tylko o potwierdzenie mojego wyboru. Mam G250 i chciałbym coś dokupić. Powód prozaiczny, mój syn już jest na tyle duży , że do jednego Garecika jest nas w kolejce dwoch. Traktuję poszukiwania bardzo rekreacyjnie, latem plaża a jesienią i wiosną miejsca gdzie można znaleść jakąś monetkę. Na plaży znalazłem już dość dużo /przede wszystkim monety, ale trafiły się i inne rzeczy, ostatnio kalkulator wielkości zeszytu A4 /, poza plażą /przede wszystkim miejsca gdzie kiedyś były targowiska..., kilkadziesiąt monet/. Mój wybór padł na x-terre 70, jeśli jest on trafny proszę o potwierdzenie, jeśli radzilibyście coś innego, zgóry dziękuję za pomoc.jpnie
jpnie Napisano 21 Luty 2007 Autor Napisano 21 Luty 2007 Chciałbym jeszcze dodać, że poza ACE250 nie mam doświadczenia z żadnym innym wykrywaczem.
Zientas Napisano 2 Marzec 2007 Napisano 2 Marzec 2007 Miałem podobny dylemat w zeszłym roku. Zaczynałem od zdezelowanego dukata, potem ACE250 no i apetyt rósł w miarę jedzenia.Poszukaj na PS moich postów w temacie co dalej po ACE..." czy jakoś tak. Po doświadczeniach z ACE stwierdziłem, że wyświetlacz (przynajmniej w ACE) to zbędny bajer i tak nigdy Ci nie pokaże co tak naprawdę jest pod cewką. Polmosy pięknie brzęczały jak moneta, a wytniesz na dyskryminacji polmosy to i wytniesz monety. Kilkutonowa sygnalizacja też jest mi niepotrzebna.Teraz mam Vaquero, znajduję więcej, kopię o 90% mniej folii i innych kolorowych śmieci, a sprzęcik lekki i przyjemny. No i wreszcie mogę sobie płynnie regulować wszelkie nastawy. Jedyne co ACE miał lepsze (precyzyjniejsze) to namierzanie celu. Nie mam doświadczenia z innymi, porównywalnymi z Vaquero wykrywkami więc się nie wypowiadam. Życzę jednak słusznego wyboru. Zastanów się tez nad tańszą Cibolą, którą własnie zamówiłem dla znajomego... żony.Pozdrawiam!