Skocz do zawartości

Chcę szukać meteorytów

Gość woreczko

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Chcę zakupić wykrywacz. Jestem kolekcjonerem meteorytów i ma dosyć kupowania od innych, chcę zostać zbieraczem. Co będzie najlepsze. Meteoryty to głównie żelazo i trochę niklu, reszta to skała. Nie mam doświadczenia w poszukiwaniach, więc nie kupię na początek jakiegoś bajeru z mnogością pokręteł i guzików. Coś na początek do 1500 zł!
Dzięki
Pzdr
Napisano
TO może na początek dobry wykrywacz PI. bo z tego co wiem większość poszukiwaczy meteorytów właśnie takie posiada. moi znjomi poszukują meteoryty w Hiszpani posługując się sprzętem PI.z kontaktów jakie z nimi mam z reguły znaleziska nie są głębokie.pozdrawiam ALL
Napisano
Sprawa jest b.trudna, bowiem do poszukiwań meteorytów nadaje się większość wykrywaczy z wyjątkiem kilku, które automatycznie odrzucają drobne żelazo. Najważniejsze aby wiedzieć gdzie meteoryty spadły i umieć odróżnić kawałki skorodowanego żelaza, żużle i rudy od meteorytu, a tego bez badań nie potrafią nawet eksperci.
Ponadto sporo jest meteorytów kamiennych np. Pułtusk i żaden wykrywacz nie pomoże tylko wytrawne oko.
Napisano
Meteoryt Pułtusk jest jak najbardziej wykrywany ponieważ znaczny jego procent to żelazne wtrącenia. Mało jest meteorytów ez żelaza". Ponad 90% jest przyciągana przez magnes i ma metaliczne żelazo w swoim składzie.
Napisano
Teraz (po wejściu w życie nowej ustawy o zabytkach) to my wszyscy chcemy szkukać meteorytów (tylko i wyłacznie meteorytów:-)))))))))))).
Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu
MILBAS
Napisano

myślę, że mój meteoryt, który znalazłem w wakacje, jest wystarczająco przemawiający za istnieniem obcych cywilizacji, by podesłać go panu z muszką z Nie do wiary" :))Na pewno zwalą się ze swoją aparaturą do mnie i zostawią na noc, żeby udowodnić, że to się rusza albo mówi :))

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...