pzkf Napisano 17 Styczeń 2007 Autor Napisano 17 Styczeń 2007 Dostałem od pewnej osoby zorientowanej w temacie propozycje przeszukania kilku pożydowskich kamienic. Cholernie palę się na ten pomysł ale nie mam doświadczenia w tego typu poszukiwaniach. Niedawno kupiłem Tesoro Vaquero i mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów o to jak się do tego zabrać, o ustawienia. Vaquero ma ręczne strojenie do gruntu a w piwnicy przy dużej ilości części metalowych będzie to trudne. Proszę o opinie i wymiane doświadczeń z tego typu poszukiwań.
langfuhr Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 poszukaj najpierw w archiwum. byl juz podobny watek stare domy sie chyba nazywal. przy szukaniu malo liczylbym na wykrywke.
pzkf Napisano 17 Styczeń 2007 Autor Napisano 17 Styczeń 2007 Był taki wątek wcześniej ale dotyczył tego co można znaleźć w starych domach, a mi chodzi jak się do tego zabrać, jak ustawić sprzęt i czy wogóle takowy się przyda. Poszukiwania będą dotyczyły piwnic. ktoś miał może trafienie w takim miejscu? Nie pytam o miejsca w których takie skrytki były robione (narożnik ściany, środek pomieszczenie, próg) bo ile ludzi tyle pomysłów.
drag47 Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 Szukałem kiedyś w takiej starej po żydowskiej kamenicy przy pomocy wykrywki.Piwnica miała kamiennom podłogę ale poniżej był jeszcze jeden poziom z żółtym piaskiem. Przekopać to bez wykrywki to btyła rzecz z gatunku niemożliwych. Było troche metalowych śmieci min. fragmenty roweru ale trafił się też mosiężny stempel,bardzo stary bagnet(powstanie styczniowe?- -stan słaby),polski granat oronny i kilka monet XIX--XX wiek.pozdawiam