artur23_2005 Napisano 30 Grudzień 2006 Autor Napisano 30 Grudzień 2006 Witam.Mam pytanie do szanownych użytkowników wykrywki z tematu.Niedawno stałem sie posiadaczem takiego wykrywacza.Oczywiście nowego.Interresują mnie głównie monety.To mój pierwszy wykrywacz,wiec jestem nowicjuszem!Generalnie chodzi mi o jakiekolwiek podpowiedzi od doświadczonych kolegów odnośnie sygnałów dźwiekowych i wizualnych pojawiających sie na wyswietlaczu.Mam za sobą szereg prób w domu i dwa wypady za miasto.Zauważyłem,że na monety srebrne reaguje tak samo jak np na korki od wódki takie powlekane mosiądzem,czy miekkie opakowania po konserwach,czy pasztetach.Złoto pokazuje na skali jako kapsle.A pozatym w terenie czasem daje sygnał kolorku a po wykop[aniu fanta okazuje się że jest to kawałek blachy metalowej zupełnie zardzewiałej.Po wyjęciu go na powierzchnię już widzi go jako ferromagnetyk.Czy mógłbym prosic ojakieś sugestie podpowiedzi abym sie na poczatek od razu nie zraził.Ddam że oczywiscie testowałem wszystkie zakresy pracy.A w wyszukiwarce odkrywcy odnalazłem podpowiedzi dotyczące,że na monety to najlepiej go ustawic na tryb biźuteria i wyłączyć pierwsze trzy kwadraciki.Podobno na czwartym jest złoto,ale ja zauwaźyłem na testach że złoto widzi właśnie na tym trzecim.Bardzo proszę o sugestie!!!!Pomocnym z góry dziekuje!!
sloneczny Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Ustaw tryb CUSTOM wytnij 3 pierwsze kreski i reszte kop. Nie rób żadnych testów w powietrzu" to totalna głupota i nie ma nic wspólnego z normalnym kopaniem w terenie. Po 3 tygodniach regularnego kopania ozgryziesz" wykrywacz i sam będziesz udzielał porad innym.
bogdans Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 PS. Zapomniałem jeszcze o jednym ... Wykrywacz reaguje równiez na kształt przedmiotu. Nie zdziw się zatem jak po otrzymaniu ładnego sygnału wykopiesz jakies zardzewiałą obręcz.