luc Napisano 1 Październik 2003 Autor Share Napisano 1 Październik 2003 Jest to chyba zapinka, zakladana (wkrecana) na jakis bolec, byc moze czesc uprzezy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Październik 2003 Share Napisano 2 Październik 2003 To chyba raczej jest jakaś odznaka. Chyba rosyjska. Czy A" to był by Aleksander? Coś podobnego występuje na dienieżkach i chyba półkopiejkach.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 2 Październik 2003 Share Napisano 2 Październik 2003 Witam,nie znam się na tego typu znaleziskach, ale mam kilka identycznych cosiów" tylko bez grawerunku i kiedyś mi mówiono że jest to coś co było związane z przyczepianiem jakiegoś tasaka do pasa , albo cholera wie do czego innego ....nie jestem w stanie ztwierdzić wiarygodności tej teorii bo temat nie jest zdecydowanie mój".PZDR PATRON Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Październik 2003 Share Napisano 5 Październik 2003 Podobne (tylko z innym grawerunkiem) znalazłem w Maciejowicach, to może być stopka od rękojeści pistoletu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafałek Napisano 3 Październik 2003 Share Napisano 3 Październik 2003 Podaj dokałde wymiary! Jeśli wymiary sie zgodzą to na 99% jest to część szlacheckiego stroju. Takie rzeczy - z monogramem rodziny lub władcy panującego, były często spotykane np, na pochwach od szabel, paskach. Wprawdzie specjalizuje sie w pieczatkach i guzikach herbowych, ale ten rodzaj grawerunku wyraźnie wskazuje na XVIII wiek. Często różni ludzie chą mi takie rzeczy sprzedac jako pieczatke. Na pewno to nie jest spinka. pozdrawiamRafałek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...