Wojciech82 Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 Witam! Jestem początkującym poszukiwaczem i zwracam się do bardziej doświadczonych o pomoc... 1.5roku walczyłem z W-3-P nie znajdując prawie nic (2podkowy i jakieś współczesne śmieci) Udało mi się uzbierać troszke kasy ale nie chcę jej stracić. Który z wykrywaczy wybrać? Penetrator, Discoverer, Traper, BH Tracker II, Jabel czy któryś z modeli MD 30.. licznie dostępnych na allegro? Raczej interesują mnie pozostałości po wojnie! Proszę o liczne posty bo nie na darmo odkładałem kase żeby znowu kupić dziada"Z góry dziękuje
sebulaa Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Cześć nie napisałeś ile uzbierałeś w śwince pieniążków .Napewno serię MD zostaw w spokoju !!!!!!!!!!!!!!Penetrator , armanda ??? . żre baterie , osiagi nie imponujące , słaba konstrukcja . A resztę niech dopiszą użytkownicy Traperów , BH i innych
Wojciech82 Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 Uzbierałem ok 600zł! A wykrywacze o które pytam są na allegro w moim przedziale cenowym! Dzięki za pierwszą podpowiedź... jestem naprawde wdzięczny
rozbooj Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 No to spokojnie sobie możesz zamówić ace 150 albo trackera IV albo quick silvera - nowiutkie z dwuletnią gwarancją.
Dziki Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Jesli z uzywanych to polecam Ultre II. Calkiem niezla.Nie ma co sie spieszyc z zakupem - poczekaj na opinie. Zgodze sie z przedmowca - seria MD z daleka :D
sebulaa Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Masz 600 zł , szukaj używanego poczciwego smętka . Na militarke rewelacja . Napewno nikt na niego nie narzeka . Baterie starczaja na 1-1,5 sezonu . Chyba ze dołożysz jeszcze 200 i będziesz miał nowego na gwarancji