wnusio Napisano 9 Lipiec 2006 Autor Napisano 9 Lipiec 2006 witam, znalazlem wczoraj taki tlok i chcial bym sie dowiedziec w jakim pojezdzie on sluzylpozdro wnusio
R. Lewy" Lewszyk Napisano 10 Lipiec 2006 Napisano 10 Lipiec 2006 Brawo Hans, jesli to 85 mm to jest to Stoewer, ale 100% jest to Mahle z wkładką.
wnusio Napisano 9 Lipiec 2006 Autor Napisano 9 Lipiec 2006 i tak przy okazji takie cos, wydaje mi sie ze jest to okrutnie przerobiony niemiecki bagnet, ale cos za ladnie wyglada no i na calosci jest pokryty leciutkimi wzeramiwszelkie sugestie mile widziane
tosh Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 witamOczysc gorna czesc tloka, powinny byc jakies bicia, bo tlok wyglada na pochodzacy z silnika dwusuwowego, tradycyjnie oznaczanego na denku strzalka wskazujaca na kanal wydechowy...pozdrawiam
wnusio Napisano 9 Lipiec 2006 Autor Napisano 9 Lipiec 2006 niestety nawet jak byla to juz jej nie zobacze
Hansdekawka Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 @tosh,czy widziałeś kiedyś tłok od dwusuwa???Wydaje mi się,że nie.
Darek419 Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 Zaczyna się, Proszę kolegę poprawić i wytłumaczyć bład.pozdro.
Tuszek Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 Tak jak mówił poprzednik wypoleruj denko i zobacz na bicia. i jak możesz to zrób zdjęcie denka tłoka.
Tuszek Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 Aha zapomniałem ... na 99% jest to tłok od silnika Diesla.
wnusio Napisano 10 Lipiec 2006 Autor Napisano 10 Lipiec 2006 a i pierwszy pierscien od dolu ma wyciety rowek
Hansdekawka Napisano 10 Lipiec 2006 Napisano 10 Lipiec 2006 Witam,nie jest to tłok od dwusuwa ani od Diesla.Jest to tłok od czterosuwowego silnika benzynowego.To że jest płaski nie świadczy też o tym, czy od dolno- czy górnozaworowego.Ze względu średnicę jest to tłok od silnika samochodowego.Ze względu na budowę ,jest to tłok wykonany nie wcześniej niż w połowie lat 30-tych, świadczy o tym stalowa wkładka wzmacniająca.Pierwszy pierścień ma wycięty rowek aby zgarniał nadmiar oleju.Prawdopodobnie jest to niemiecki tłok firmy Mahle.Firma ta dostarczała tłoki do bardzo wielu silników samochodowych (i robi to do dzisiaj).Jeśli na denku od zewnątrz nie ma żadnych znaków, sprawdź wewnątrz tłoka. Na zewnętrznej powierzchi tłoka napisy były zawsze wklęsłe, bite małymi czcionkami i dlatego ze względu na korozję mogą już być niewidoczne.Wewnątrz tłoka na denku, czy płaszczu tłoka były często wypukłe znaki firmowe, dużo większe i bardziej widoczne.Pozdrawiam, Hansdekawka.
Pytanie
wnusio
witam, znalazlem wczoraj taki tlok i chcial bym sie dowiedziec w jakim pojezdzie on sluzyl
pozdro wnusio
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.