kordelek Napisano 2 Lipiec 2006 Autor Napisano 2 Lipiec 2006 Czy możecie podpowiedzieć mi ile można zapłacić za mausera 98k ściągniętego ze strychu. Niestety nie mam zdjęcia ale ma on ładne bicia, jest kompletny, zamek łanie chodzi. Ma delikatny nalot rdzy, kolba w niezłym stanie. Jak na złość nie widzę takich na Allegro. Sprzedający chce koło 600zł.
Darek419 Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 Na giełdzie staroci w Warszawie tak opisany towar chodzi po 800-1000 zł.pozdro.
DarekD Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 Nie znam się, ale patrząc na ceny na all.. to nawet na części się opłaci:) Bierz.Darek
pik78 Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 A ma zgodne numery ? To tez sie liczy ,czasem w cenie ! Do 1000 zł ,tak uwazam .
Parowóz Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 cena tego mausera - to dwa lata w zawiasach +koszta sądowe
Schmeisser92 Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 Cena od 700 do 1000!! Takie z wody chodzą po 400-500!! Bierz i się nie zastanawiaj!!
acer Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 Nie ma to jak rozrywkowi Polacy..... :(o moderatorze nie wspomnę.Chwalcie się bronią, to potem będziecie gościć załogę dżi i potem spowiadać się przed prorokiem".:((
pik78 Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 Temat tez idzie do Towarzyskiego ! A moze warto utworzyc dzial dt wyceny ,handelku itp ,taki komercyjny dzial ,co wy na to ?Acer ,nikt tu sie niczym nie chwali ,rozmowa oczywiscie jest o kb -deko ,tak mysle ...pik
acer Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 Pik, ale mówimy o pełnym DEKO z papierami !!!Ale jak niektórzy chcą ryzykować kłopoty z wymiarem sprawiedliwości to ich problem.
jaca2003 Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 W sumie to bardzo ciekawy strych na którym zalega deko broni i jeszcze ma obowiązujące papiery.Z ciekawości zapytam gdzie można taki strych znalezc i jak go odróżnic od zwyklego strychu?Pozdrawiam