Skocz do zawartości

Co to jestMidas" czy warto dać 700zł??

grabekm1

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam wszystkich.Proszę o jakieś opinnie na temat Midasa który jest na Allegro za 700zł czy ten wykrywacz nadaje się na militaria i monety?Jestem początkującym poszukiwaczem i karzda opinnia w tym temacie to dla mnie wielka pomoc.
Napisano
jako,ze mieszkam w czestochowie ,tam gdzie wytworca,to go kupilem,byl to moj pierwszy wykrywacz,ale po pol roku zrozumialm ze starcilem 700zl,nieznaczy to ,ze jest zly,ale poprostu za ta cene mozna kupic cos o wiele lepszego jak sie pozniej przekonalem bo za 500 zl nabylem bounty huntera i przestalem kopac gwozdzie midas nie ma dyskryminacji, na monety sie kompletnie nie nadaje ,jedyne co to militaria ,ale nie odstepuje w zasiegach jablowi,midas wyglada bojowo i na wygladzie sie konczy jest bardzo ciezki cos ponad 2 kilo z akumulatorkiem.
Napisano
Witam!

Poszukaj w starszych postach, już bywały dyskusje na temat tego wykrywacza.

Namawiano mnie na to CUDO. Teraz dziękuję Bogu, że tego nie kupiłem...

Krótko mówiąc: zasięgi fikcyjne, bardzo kiepska konstrukcja, dziwny wygląd... Szkoda kasy na takie coś.

Pozdrawiam, Łukasz
Napisano
midas jest dobrym wykrywaczem przedewszystkim na militaria przeznaczony jest do penetracji głębokich zakopów , okopy ,ziemianki . mnie osobiście zwrócił się conajmniej razy 10 przez 1 rok . trzeba dobrze słuchać sygnału ustawionego tyknięcie 1s . chociaż teraz mam dodatkowo minelab gt to zawsze na militaria zabieram także midas . i przedewszystkim cierpliwość w szukaniu. za te pieniądze jest na 100% godny uwagi . gość kiedyś chciał porównać jego z RUTUSEM dosłownie odpadł rutus choć jest chyba droższy
Napisano
chyba cie stary po...,rownac rutusa z midasem??