Skocz do zawartości

Czy to bedzie dobry wybór ?

Olssen

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam
W związku z tym że planuję zakup wykrywacza i moim potencjalnym zakupem miał być Rutus First ale że względu na to że zakup w danej chwili tego modelu jest prawie niemożliwy wiec wstępnie zdecydowałem sie na zakup Rutusa Ultra 2.
Tak sie składa że jestem poszukiwaczem-amatorem i dotychczas śmigałem ze sprzętem o nazwie Rambo" firmy Armand (ktoś taki sprzęt z Was pamięta ? :)).Moje pytania są następujące,czy Ultra 2 jest lepszy od Firsta? Czy mocno skomplikowana jest obsługa takiego sprzętu?
Czy ten sprzęt nadaje sie do wszystkich poszukiwań,a jezeli nie do wszystkich to do czego bardziej(monety,militaria) ?.
Pozdrawiam Olssen
Napisano
Odpowidzi na kazde pytanie otrzymasz... zaraz po tym jak uzyjesz przycisku szukaj. Na Boga ile razy mozna zaczynac watek o rutusie ultrze. Chyba bylo juz powiedziane wszystko o tym wykrywaczu.
Napisano
Do Palacza,
jeśli nie masz nic do napisania w tym temacie to po prostu się wstrzymaj. Olssen zadał pytanie i oczekuje konkretnej wypowiedzi. Sam zaczynałem przygode z wykrywaczem kilka tygodni temu i wiem jak nie miło mi się czytało takie odpowiedzi jak Twoje.
Napisano
Jak sie nie chce uzyc wyszukiwarki to trzeba wysluchiwac. Moze wogole niech co drugi watek bedzie o rutusie a co trzeci o garrecie ace 250. Niech co piate pytanie sie powtarza a co 10 post bedzie wnosic cos nowego. Fajnie? No to do dziela.
Napisano
Witam ponownie
Ja tylko zadałem pytanie.Palacz wszystko sie zgadza odnosnie wyszukiwarki i może niepotrzebnie zakładałem nowy temat,ale czy aż tak Ciebie to boli ? czy trzeba do tego Boga wzywac ? Może zapodaj do Bociana że amatorzy według Ciebie zasmiecają Forum Odkrywcy.Podobno kto pyta nie błądzi ale jak widzę nie zawsze tak jest.
Pozdrawiam Olssen
Napisano