Bocian Napisano 21 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 21 Kwiecień 2006 No to mamy serwer Wolfa EoT na Odkrywcy, pierwsze walki stoczone :)Niedługo będzie otwarty i będzie można korzystać między godziną 22.00-6.00 Dlaczego EoT? Bo ten dodatek jest darmowy więc nie będzie problemów z piraceniem, do tego nie ma extra wymagań sprzętowych więc więcej osób sobie pogra.Nie mam doświadczenia w grach sieciowych więc może jakieś tipsy? Robimy jakieś zespoły, zawody, jak to normalnie wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopijnik2 Napisano 21 Kwiecień 2006 Share Napisano 21 Kwiecień 2006 No, no... (8-DDD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imperorr Napisano 23 Kwiecień 2006 Share Napisano 23 Kwiecień 2006 w tych godzinach ludzie spia lub wlasnie rozpoczynaja prace,moze zmienic na godziny po poludniowe kiedy kazdy wraca do domu [wiekszosc] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Domino(*) Napisano 23 Kwiecień 2006 Share Napisano 23 Kwiecień 2006 Jutro porzyczam Wolfka od qumpla i ściągam dodatek^_^, a godziny mi pasują, i tak siedze do póżna przed kompem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakiś_gościu Napisano 23 Kwiecień 2006 Share Napisano 23 Kwiecień 2006 Domino: to samodzielny dotatek, nie potrzeba pełnej wersji. A co do serwera to czy mógłbyś Bocian uchylić rąbka tajemnicy? Tzn. jaki będzie mod, mapki, na ile graczy, serwer ma być publiczny dla użytkowników forum ?No i najważniejsze: od kiedy będzie włączony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Domino(*) Napisano 23 Kwiecień 2006 Share Napisano 23 Kwiecień 2006 No to jeszcze lepiej:DPozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...