warcolpawel Napisano 27 Marzec 2006 Autor Napisano 27 Marzec 2006 witam. mam małe pytanko do Was. mam BH jak w temacie i ostatnio gdy chodziłem po lasku to wydawał mi szereg sygnałów jeden po drugim gdy cewka była przy jak i wysoko nad ziemią - to było na all metall, gdy przełączyłem na disc dziwne dzwięki znikneły ale od czasu do czasu wydawał fałszywe sygnały obecności przedmiotu w ziemi. bardzo proszę o jakieś sugestię. mam do maja wykrywacz na gwarancji to może coś z nim zrobiąpozdrawiam
jav78 Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 Witam.ja najpierw kupiłem nówke Trackera IV, po miesiacu sie popsuł było tak:wyszliśmy na pole z linią wysokiego napiecia po kilku minutach gradobicie sygnałów ,myślałem że sie zakóucają ale niestey nie nawaliła elektronika po naprawie w PROSCANIE (wymianie elekroniki),było ok.Sprzedałem ikupiłem nówke BH quick draw II i działał bez zarzutu do momentu gdy nad morzem chodząc po plaży szukałem monet i przypadkowo zanurzyłem cewkę w wodzie(wodoszczelna),powtórka gradobicie sygnałów ,okazało sie że cewka dostała wody ,gdyż przetarła sie cienka warstwa kleju chroniąca uzwojenie .PO naprawie jest cisza .Ja ten sprzet zostawiam żonie a sam miesiąc temu kupiłem EXP II no i zobacze co ten odwali.Pozdrawiam,myśle że troche podpowiedziałem.
Darek419 Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 Wykrywacze Bh są niestabilne gdy dostaną trochę wilgoci.Dają piękne sygnały,które po chwili znikają.
aaaa.gggg Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 Witam1.włączony tel.kom.(czasami zakłóca)2.na disc gdy wykryje przedmiot niepożądany tak się zachowuje.3.możliwa awarie ekranu cewki(prawdopodobne)Ja stawiam na punkt trzeci.Dzwonić do dystrybutora.I prosze o info jak Pan załatwił sprawe.Pozdrawiam
wiciu_r Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 Mogła się dostać wilgoć albo kiepskie zasilanie, na akumulatorkach ma niższe napięcie. Mojego zakłucała Nokia 5510
idol Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 Witam!W moim SS2 wystepuja takie objawy,zwykle na mocno kamienistym terenie-pomaga wtedy redukcja poziomu czulosci.Ustawianie tego pokretla powyzej 3/4skali prawie zawsze skutkuje takimi efektami.Dobrze jest unikac pracy z max.nastawamipzdr.
warcolpawel Napisano 27 Marzec 2006 Autor Napisano 27 Marzec 2006 dzięki wielkie za odpowiedzi dużo pomogły. własnie zauważyłem na łączeniach cewki delikatne pęknięcia tzn. wytarcia spoiwa". czy wystarczy osuszyć wykrywacz, zasmarować silikonem i ruszyć w las, czy trzeba go oddać do sklepu? kupiłem go w w-wie w viking, może wiecie jak oni podchodzą do takich spraw? czy nie potraktują mi tego jako część podlegająca naturalnemu zużyciu"dzięki za odpowiedzi
jav78 Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 Witam.ja reklamowałem na to i zrobili mi bez problemu,a przy okazji zrobią przegląd
idol Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 Pomysl tez o oslonie sondy,jesli dotychczas nie uzywales.Cewki BH tak maja w standardzie,ze nie da sie nimi na dluzsza mete niwelowac terenu :)
warcolpawel Napisano 27 Marzec 2006 Autor Napisano 27 Marzec 2006 a czy sprzęt oddałeś im w opakowaniu fabrycznym tak jak jest napisane w gwarancji czy bez niego?
warcolpawel Napisano 28 Marzec 2006 Autor Napisano 28 Marzec 2006 witam. rozmawiałem dziś telefonicznie z panem ze sklepu i powiedział że to że cewka sie rozwarstwiła na spoiwach to może być naturalne zurzycie i gwarancja może tego nie obejmować. trochę się dziwie jakie aturalne zurzycie" skoro wykrywacz kupiłem 20.05.2005 urzywany był bardzo rzadko przez około 5 miesięcy, cewka nie jest wytarta ani porysowana, bez mechanicznych uszkodzeń jest wykrywacz, urzywany był z dala od jakiegokolwiek żródła silnego pola elektromagnetycznego. wydaje mi sie że te rozwarstiwnia na cewce to jest wada technologiczna a nie jakieś naturalne zurzycie i należy mi sie naprawa w ramach gwarancji. czy jeśli sie okaże że elektronika jest padnięta to też mi zasugerują naturalne zurzycie? dla przykładu podam że reklamowałem telewizor po 1,5 roku od zakupu na uszkodzenie kineskopu (nie z mojej winy, gwarancja tv 2 lata) i tu mi nie robili problemów że kineskop uległ naturalnemu zurzyciu, usterka zgłoszona w czasie trwania gwarancji, nie z winy kupującego i bez problemów zrobione. Pan w sklepie z wykrywaczami (firmę podałem wcześniej) powiedział mi żebym go wysłał gdzię do gliwic bo tam naprawiają, ale to jest chyba niepoważne z jego strony, sprzęt się chyba reklamuję tam gdzie go sie kupiło lub gdy firma produkująca wykrywacze ( znajduję się w usa)poleca jakis serwis. jutro jadę do w-wy, do sklepu i będę rozmawiał, ale wierze że Panowie ze sklepu dbają o klijenta i sie dogadamy. proszę Was o opinię, co sądzicie o tym i co robic w przypadku gdyby sprzedający robili problemypozdrawiam
aaaa.gggg Napisano 28 Marzec 2006 Napisano 28 Marzec 2006 WitamJa Ci powiem tak...Mam Lone Stara,maxymalnie go eksploatowałem(czasami miałem o to problemy w domu)i pierwsze problemy z cewką zaczeły sie po TRZECH latach użytkowania!!!I nie były to problemy uniemożliwiające szukanie.Ja stawiam na wadliwą cewke.Muszą Ci uwzględnić gwarancje.I nie daj sie zwieśc ich głupim gadaniem.GWARANCJA TO GWARANCJA!!!A jeżeli nie uwzględnią to znaczy że chcą Ci wcisnąć" nową.Kosztuje 200 zł. PozdrawiamZwierz
jav78 Napisano 28 Marzec 2006 Napisano 28 Marzec 2006 Witam.poprostu odkręć elektronike od drążka i razem z cewką zrób paczke będzie mniejsza,napisz krótki opis awarii + karta gwarancyjna,i to wszystko wyslij do Gliwic bo oni mają tam serwis,niestety i nic na to nie poradzisz,oni tylko sprzedają.I po tygodniu będziezs miał wykrywke spowrotem.
proscan Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 Witam,Opcje są dwie. Odesłać do mnie bezpośrednio, albo oddać Vikingowi, a on przesle do mnie. Co komu wygodniej.pzdr.proscan
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.