Jump to content

Pomorzcie przy wyborze sprzetu !!! SOS!!!

ZBYNIA

Recommended Posts

Witam,
Jestem zielony w tym temacie.Chcialobym kupic jakis sprzet ktory bedzie mi dzialal dlugo i przyzwoicie.Prosze o rade i pomoc w dokonaniu wyboru.
Obejrzalem cos takiego:Rutus-Solaris(cena1300zl), Armand-Prospector(cena1000zl), Garrett ACE 250(cena850zl)

Jasli ktos ma wieksze pojecie w ktory z tych sprzetow warto zainwestowac i dlaczego, prosze o podpowiedz.Bede bardzo wdzieczny.Dziekuje za szczere wypowiedzi.
Przed nadejsciem zimy chcialobym jeszcze wyjsc w teren.
Pozdrawiam

Jak chcesz szukać militarów to bierz HS-3, a jak koloru i czasem militaria to bierz w ciemno Rutusa, to naprawdę dobre wykrywacze rodzimej produkcji, serwis na miejscu", wykrywacze skuteczne ( w obu przypadkach trochę w inną stronę)i dobrej jakości.

pzdr.

male sprostowanie... cala elektronika jest produkowana w USA, w chinach co najwyzej sa robione odlewy plastykowe z racji bardzo niskich kosztow przy zachowaniu bardzo dobrej jakosci i trwalosci.
Pozdrawiam
Konrad Talar

trzeba wspomniec jeszcze o torbie dodawanej gratis" - jest beznadziejnej jakosci, oczywiscie made in china.

ultra2 ma lepsze parametry od serii ace i jest bardziej uniwersalna. Ace ma tragiczne zasiegi na wieksze zelastwa, cewka bez oslony szybko sie zuzywa, generalnie jest to plazowa zabawka dla dzieci. nie polecam nikomu.

zwroccie uwage ile osob ostatnio pozbywa sie ace150 i 250...przeprowadzilem maly wywiad wsrod uzytkownikow tych sprzetow i niewielu z nich bylo zadowolonych, inaczej ma sie sprawa z najnowszymi rutusami, od poczatku produkcji na allegro widzialem tylko jednego czy dwa solarisy, ultry2 zadnej a przeciez sporo tych sprzetow zostalo sprzedanych, to juz cos moze mowic.