Skocz do zawartości

Tak powstawała słynna Sahara"


Cancer

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
poza tym możlwości trakcyjne VW-kibla były dalece mniejsze niż R-75 (m.inn brak biegów terenowych, BMW można było utopić niemalże po sam bak i i tak wyjechał)
Napisano
niestety ale nie moge sie z toba zgodzic, owszem mozna wjechac po bak, ale tylko jeden raz... najwrazliwsza czescia sahary jak i chyba kazdego moto byla elektryka. w przypadku sahar marne 6V w dodatku slabo zabezpieczone przed dzialaniem wody. takze proba wjechania w wode powyzej fajek jest raczej rownoznaczna z zalaniem motocykla(dochodza do tego nieszczelne gazniki).
jak na ironie losu wczoraj byl u mnie znajomek z rajchu ze swoja sahara. na pytanie jak gleboko moze wyjechac w wode pokazal mniuej wiecej w polowie glowic.
a co do kosztow produkcji to dane te uslyszalem na jednym z dokumentow dotyczacych wlasnie bmw i zundapp sahara.
niestety mimo tego ze te motocykle obok slynnych kettenkradow to marzenie , trzeba jednak przyznac ze znacznie bradziej uzyteczne sa wszedobylskie laziki typu kibel , jeep czy tarpan :)
Napisano
ja takze posiadam stara fotografie takiego motoru na ktorym siedzi moj dziadek z kolega takze jakies bmw moze i nawet to w niedziele wzuce fotki tylko mi panna zeskanuje
Pozdro
Nikos
Napisano
ostatnie sztuki zmontowano w 46 roku ,służyły w BW jeszcze kilka(naście ?) lat .

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie