sanshin Napisano 9 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 9 Kwiecień 2005 Witam! Szukam kontaktu z poszukiwaczami z gdyńskich dzilenic Dąbrowa i Dąbrówka.Najlepiej z osiedla leśny zakątek" ale inni tez mile widziani.zcekam na kontakt.Darz dół.pzdrSanshin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanshin Napisano 12 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 12 Kwiecień 2005 co jest?Nie ma nikogo z mojej dzielnicy?W taki razie szukam ludzi z chwarzna,karwin,wiczlina i chwaszczyna i okolic.Odezwijcie sie!!!!pzdrSanshin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
allen26 Napisano 14 Kwiecień 2005 Share Napisano 14 Kwiecień 2005 WitamJa jestem z rumi,trochę drogi od dąbrówki ale myslę że dość blisko, jak chcesz gdzieś wyskoczyć na wykopki to napisz na maila, ja nie mam zbyt duzego doświadczenia,posiadam rutusa first plus od pażdziernika 2004 także dużo jeszcze razy w terenie nie byłempozdrawiamallen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanshin Napisano 14 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2005 Ok.A moze w niedziele? Np za polifarb w gdyni.(mieszkam dwa kroki od polifarbu)Prosto z rumii dojedziesz autobusem R tuż pod mój dom :).pzdrSanshin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asael Napisano 14 Kwiecień 2005 Share Napisano 14 Kwiecień 2005 Mieszkam w Żukowie, tak więc nie mam daleko do Gdyni...Jednak lojalnie ostrzegam: jestem początkującym poszukiwaczem - jedyne czym mogę służyć to wykrywka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanshin Napisano 14 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2005 Spoko.Mozemy sie umówić którejś niedzieli.No wreszcie ktoś sie zaczął odzywać:)pzdrSanshinp.s A Asael masz jakieś fajne miejsca w zukowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...