Skocz do zawartości

Wykopki w okolicach Mikołowa

Gość yupiter

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam, może ktoś ma namiary na jakieś interesujące miejsca w okolicach Mikołowa, Wyr, Kobióra, Gostyni......
Mam sprzęt, można by coś zorganizować wiosenką.....
Napisano
Witam
Jesli tolerujecie obecnosc 'starego nowicjusza' to dajcie znac w grupie raźniej sie kopie :-)
Napisano
Cześć Skoorpion!
Pewnie, że możesz się przyłączyć.
Wprawdzie nie wiem, co to znaczy znaczy stary nowicjusz", ale jeśli znaczy to, co myślę, to ja chyba też jestem takim starym nowicjuszem"............
Nie mogłem znaleźć Twoich danych w Poznajmy się".....?
Skąd jesteś Skoorpion?
Napisz cosik o sobie (możesz przesłać na mojego maila).
Napisano
Witam
Yupyter ja mieszkam na górnym śląsku,w sumie niedaleko ciebie i jak pisałem wcześniej kopałem kilka razy wm okolicy WYR.
Napisano
Witaj Hitman,
wysłałem Ci właśnie Maila.
Ten Hitman z Poznajmy się" to chyba więc ktoś inny.
Bocian mógłby coś z tym zrobić bo wychodzą takie hocki-klocki.
Jeśli już Ty masz taki nick, to nie może ktoś wpisywać coś używając Twojego........
Zreszta chyba nie mój problem.
Jak tam w Wyrach???? Wykopałeś cosik?
Y.
Napisano
Witam
Ten Hitman w poznajmy sie to ja:)
Niestety skrzynka mi nawaliła i nie mogę odebrac poczty.Mógłbyś podac nr gadu??
Pozdrawiam
Napisano
Cześć Hitman,
wczoraj poszedłem już spać, bo oczy się kleiły......
Chciałbym na tydzień zawiesić kontakt, bo na tyle jutro wyjeżdżam. Może do tego czasu naprawisz skrzynkę. W moim mailu do Ciebie nie było nic super ważnego. Powątpiewałem trochę, że ten Hitman z Elbląga to Ty (już się wyjaśniło), napisałem parę słów o sobie (lat 36, sprzęt i takie tam pierdoły). W sumie możemy wrócić do tematu za tydzień.
Napisz jeszcze tylko, jak to z tymi Wyrami???
Wytłumacz mi jeszcze, co to z tym umerem gadu". Jest to coś na kształt pokoju rozmów na czacie (jak to odmienić: chat ??? :-))

Pozdrowienia
Piotr

Temat został przeniesiony do archiwum