drag350 Napisano 22 Styczeń 2005 Autor Napisano 22 Styczeń 2005 Witam.Jestem początkującym poszukiwaczem i chcę swoją przygodę rozpocząć z nowym modelem RUTUSA-MILITARY.który niebawem ma się pojawić w ofercie RUTUSA.Zaznaczam,że interesuje mnie każde znalezisko{militaria,monety,tzn. drób jak i trochę większe przedmioty}i niewiem czy nie wystarczył by mi RUTUS-ULTRA ale jakoś niemam przekonania do pracy dynamicznej{chodzi mi również o dyskryminację} czy nie będzie mi brakowało sygnału wiodącego.W związku z tym proszę o doradę.
Voucur Napisano 24 Styczeń 2005 Napisano 24 Styczeń 2005 Sam jestem tego ciekaw bo zastanwiam się nad kupnem Rutusa ale chyba skoro nie ma Military jeszcze na rynku to ciężko będzie z poradą.Ja mam z kolei takie pytanie: ile czasu trzeba czekać na dostawę Rutusa przy wysyłce? Trochę mi się spieszy bo jestem bez sprzętu.
proscan Napisano 24 Styczeń 2005 Napisano 24 Styczeń 2005 Witam,Czy tylko ja mam takie odczucie ...?Drag350 wysłał swój pierwszy post tylko po to żeby poinformować wszystkich, że firma Rutus wypuszcza właśnie nowy wykrywacz na rynek.Proponowałbym by informować wprost o nowych wykrywaczach, podając ich cechy użytkowe. Niech nawet robi to producent czy dealer, bez dziwnych sztuczek.Natomiast prosze nie wprowadzać dezorientacji i nie podszywać się pod początkujacych użytkowników, którzy wiedzą co to jest sygnał wiodący (i będzie im go brakowało podczas pracy), potrafią rozróżnić wykrywacz statyczny od dynamicznego (i mają nawet swój pogląd na pracę w trybie dyskrymiancji ruchowej). Domyślam się, że Panu Arkadiuszowi robi reklamę jakiś gorliwy dealer, ale to jest zła robota ...Pewnie, że mogę się mylić. Mam taką nadzieję.proscan