Jump to content

kamilo

Forum members
  • Content Count

    1150
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. panowie -to nikt nie wie nic o losach sztandaru 8ppleg z lublina ??
  2. a losy odnalezienia sztandary 8ppleg ktos moze zna bo ja wiem tyklko ze odnalezli go przygodni kopacze w pocisku na lun=belszczyżnie a wmieszkaniu jednego z nich do tej pory jest od niego głownia do drzewca orzeł z 8 ciekawią mnie losy tego sztandaru ??
  3. koledzy mowilem wczesniej że to jest zbior roznych zeszytow opracowań ktore zakupiłem z canady nie ma tam ztrony poczatkowej bo mnie interesowały tylko poszczególne strony z życia mojej rodziny i miejsc gdzie przebywali moi dziadowie było tego troche i ial znajde autorow to podam na forum ale napewno ma ich mój kolega wiec zkontaktuje się z nim i podam tytół ksiązki jedna to walki nad bógiem 1920" twierdza przemyśl i jej losy 1950r" , katytń 1990 , oni ząłnierze września 1939 ,kleerg , reszty wlaśnie nie pamiętam
  4. marynarka wojena szkoła w cssmw ustka potem 13 dyw. tralowców 9 fow jesień 98
  5. koledzy mam kolekcję książek o oficerach armi Polskiej na wschodzie bo szukałem dziadka ,jego brata i pradziadka do opracowań z 1946 wydanych w Kanadzie dotarłep przypadkiem i je podesłałem koledze od niego sie dowiedziałem że nie mozna tego już znaleść ale interesowało mnie wszystko o mojej rodzinie ,materjały zbierałem 2 lata i właśnie na tych kartach co opisują twierdzę brzesc ,szkołę w Zegrzu ,czy bitwy tomaszowiskie i szlak bojowy Kleberga czy Piskora znalazłem wszystko oswoich przodkach i w tych materiałach sprawdziłem czy nie ma też w/w oficera o którym pisał kolega na początku postu .chcac mu pomóc bo sam oczekiwałem wszelkiej pomocy przesłałem mu to co znalazłem (nie są to całe teksty a pojedyńcze strony pijedyńcze opracowania ) uzupelnie to bo tym co mam 1938 rok szolenie doszkalajace w Zegrzu komp3 zakończył jako porucznik odesłany -przydział (68pp)tyle co mam twierdza Brzesć - POR. Krzywonos komp 3 wschodnia sciana fortu (opis jest tylko taki że w twierdzy przebywał jako odelegowany od 12paź.1938 do 15 marca 1939
  6. kolego moie info ze szkoły w zegrzu pochodzi z pewnego źr. nie zawiodłem się jeszcze na nim a co do histori tego oficera to natrafilem na ciekawy materiał o nim w twierdzy brzesc bo mam takowy jak szukałem historii mojego pradziadka który był lekarzem
  7. wiec ja jestem w rożntch porach ale jak mnie nie widac to tez czsami jestem wiec pisz a ja odboirę
  8. moze potrafie ci pomóc : iec tak Jan Krzywonos w 1938 skończył szkołę woiskową w Zegrzu nastepnie przeniesiony do 68 pp gdzie służył podczas kampanii wrześnoiwej lozy połku i jego droga bojowa to dluga historia i całkiem odmienna od losów tego młodego oficera jak znalazl się nad bugiem tego nie wiem natomiast nie byl on napewno oddelegowany do twożenia ośrodkow zapasowych bo nie ma takowego w spisie wiecej prześle ci jak dotre do źrudeł moj gg 3495198 daj znac to pogadamy
×
×
  • Create New...

Important Information