Jump to content

Adi747

Forum members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rysunek gniazda z zabezpieczeniem. Są dwa bolce więc służyło tylko do zasilenia. Ze zdjęcia elementu widać że pobór prądu (prawdopodobnie max. ) 40 A, więc nie mało... . W sumie pilot wsiadając, podpinał coś ... hełmofon, a może miał w jakiś sposób podgrzewany kombinezon, a może jakaś lampka ? W każdym razie wnioskuje, że to jakieś urządzenie które daje się szybko demontować. Ciekawe czy takie złącze było stosowane w wielu typach samolotów czy w jakimś wybranym modelu. O klapce pamiętam ale może to potrwać...
  2. Postaram się zdobyć te numery. Póki co wrzucam jeszcze inna klapkę, na jednej stronie widoczne są numery ...410... i element na którym są oznaczenia.
  3. Właśnie to chciałbym ustalić. Chociaż jaki model.
  4. Widać napisy na klapce luku technicznego ( 3 zdjęcie od góry w 1 poście) Auf i Zu. A dlaczego chcieli go wydobyć? Dziadek opowiadał, że z tego co się dowiedział samolot ten miał specjalny/eksperymentalny silnik, dlatego zależało im by go wyciągnąć. Nie wiem ile w tym prawdy, jak na razie potwierdził się fakt że uderzył w tym miejscu. Dorzucam resztę zdjęć. Jakby co mam numery tego urządzenia które przypomina silnik elektryczny.
  5. Szczątki leżą w promieniu 10 km na południe od Dęblina. Wbite w brzeg łachy. Wiem że były próby wydostania samolotu przez Niemców ale w tamtym czasie trudny teren uniemożliwiał wyciągnięcia wszystkiego. Dziś sporo części nadal leży ale wydobycie utrudnia muł i glina. Niestety nie jestem w posiadaniu tych elementów i nic więcej nie mogę sprawdzić.
  6. Witam serdecznie. Proszę o identyfikacje szczątków samolotu. Z opowieści dziadka był to okres II w.ś. W razie potrzeby posiadam więcej zdjęć.
×
×
  • Create New...

Important Information