Jump to content

marek123

Forum members
  • Content Count

    1389
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0 Neutral
  1. apropo jakie kolonie Polska miala dostac ? Lub inaczej na jakie mogla liczyc? I pytanie w jaki sposob miala je pozyskac ?
  2. ładownice lewe fajnie zrobione pozatym niezla wtopa :-)
  3. do maxikasek ciekawe masz gdzies foto tej wz35 z 1937 roku ? Marek
  4. maxikasek skad pewnosc o jedynej manierce wz37 ? czy chodziło ci o manierke bjara z biciem KO1 1937 ???
  5. co do obuwia saperów na archiwalnych fotkach spotyka się trzewiki i saperki" także moim zdaniem jak to bywa w wojsku II RP bez różnicy :-) Wszystko zapewne zależało od tego w jakim terenie dana sekcja saperów działała. Pozdrawiam Marek
  6. do dr.Wstrząs prosze o kontakt na meila dambek7@wp.pl
  7. a cena masakryczna :-) foty z rowerami w cenie fot polskiej pancerki kto by pomyslał hahaha
  8. wreszcie sie ujawniłes :-) pozdrawiam sanitariusz
  9. Tak to piła w skorzanym pokowcu. Jeden z pionierów z 40pp na oastniej Bzurze miał teges teges. Ciekawy fant.
  10. Bodziu zapodaj jakis link do aukcji z checia zobacze reszte (o ile jest) z tego kompletu fot. Jesli mozesz przeslij link na meila dambek7@wp.pl
  11. swietne fotki moge prosic o skany w wiekszej rozdzielczosci ? moj mail to dambek7@wp.pl
  12. ja nie dam rady chociaz chetnie bym wyrwał dupsko z domu... ale za to bede buszowac na Poznanskim MWB oraz garbarach off cors ponoc ostatnio sa pełne białych kruków ;-) pozdro
  13. cholera zaspałem :/ moze w inny termin... zreszta sama pogoda mowi za siebie. 281 daj jakis maila !!! albo pisz na dambek7@wp.pl
×
×
  • Create New...

Important Information