Btoras: A czy w wyposażeniu roweru wojskowego były jeszcze inne zębatki niż ta na osi? A jeśli tak, to czy praktykowano ich wymienianie w polu, na przykład przed zjechaniem z drogi bitej w coś o luźniejszej konsystencji?" Zastosowano podwójny tryb, po to, by móc względnie łatwo (odkręcenie motylków bez kluczy, przełożenie i naciągnięcie łańcucha) zmienić przełożenie. Wymiana trybów na kolejne wielkości (jeszcze większe i jeszcze mniejsze) wymagałaby narzędzi do demontarzu trybu oraz zmiany długości łańcucha (haki w ramie pozwalają napinać łańcuch w ograniczonym zakresie). Z kolei tryb większy niż podwójny nie zmieściłby się w ramie w połączeniu z piastą typu torpedo. Przy większej rozpiętości przełożeń stosowało się przerzutkę z wózkiem, który odpowiednio łańcuch napinał (dokładnie tak, jak dzisiejsze przerzutki). Takie rowery miał w ofercie PWU, przynajmniej od 1931 roku natomiast nie było przerzutki w rowerze Typ XX / Wz 35.