Skocz do zawartości

M164U

Użytkownik forum
  • Zawartość

    828
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

M164U's Achievements

0

Reputacja

  1. No niby 1939, ale w USA prototypy COE Chevroleta i GMC byly juz budowane w 1937 i 38 roku, i firma Dodge zaczela swoje COE tez w 37-ym. http://home.znet.com/t1937/COE.htm
  2. Gdynia, statek Sobieski, z boku wyglada na autobus Chevrolet
  3. Są różnice w szoferce, ale możliwe ze nie porównujemy dokładnie takich samych modeli. Ogólnie Chevrolety Lilpopa nie odstawały za bardzo od oryginału (silnik, maska, osi, rama, etc.) Natomiast nadbudówki, szoferki, skrzynie, itp., oczywiście były już wykonywane w większości lokalnie w Polsce, nic w tym dziwnego (taniej i może lepiej i przystosowane do lokalnego gustu). Oczywiście były też na polskich przedwojennych szosach Chevrolety (Cadillac, Buicki, et) sprowadzone ze stanów, zanim były one produkowane w Polsce. Co do losów oryginalnych Chewrolteow z przed 1939 w USA, to ponieważ miały one solidną ramę, i mocny silnik (8 cylindrów), to w latach 50-tych i potem były one masowo wykorzystywane na różnego rodzaju przeróbki, Hot-Rody, samochodowe Rodea, itp., i dziś oryginałów nie ma aż tak dużo, a te co pozostały w przystępnych cenach siedzą pod chmurką gdzieś w Arkansas albo Minnesota, i po 70 latach rdza zaczyna pomału niszczyć te piękne okazy, więc czas ucieka...
  4. Znów patrze na ogloszenia w USA, i znów piękna ciężarówka Chevy rok 1939 za nie całe 8 tysięcy zloty. To już są ostanie lata kiedy te pojazdy można będzie kupić w całości, większość w swoich ogłoszeniach pisze ze jak się nie sprzeda to idzie na części, a o dziwo choć Chevrolet to niby bardzo popularna marka w Ameryce, to wcale nie ma ich tak dużo na sprzedaż (tak naprawdę prawie w ogóle - a jeżeli jest to większość jest przerobiona na, dla mnie obrzydliwe, HotRod-y które niczym nie przypominają te stare klasyki). http://www.oldride.com/classic_trucks/944818.html
  5. Tak, rocznik 1937, charakterystyczne detale to znaczek Chewroleta na chlodnicy i taka trojkacik na masce...
  6. Ponizej podaje link do swietnej strony z pelna dokumentacja i planami Chevroleta rocznik 1937-9 (niestety produkowany w USA i po angielsku ale nadal): http://chevy.tocmp.com/chevyresto/38index.htm http://chevy.tocmp.com/shop/1938/index.html I troche historii o polciezarowkach Chevroleta (USA): http://www.chevytrucks.org/resources/history_of_chevy_trucks.htm I galeria zdjec starych ciezarowek Chevroleta: http://www.autogallery.org.ru/gchevus.htm Znow troche zdjec i Chevroleta z 1937 roku (USA): http://home.znet.com/c1937/ A ze podobnych Chevroletow za duzo w Polsce nie zostalo (z tego co sie orjentuje) to zawsze mozna sprobowac kupic wraka w USA i go odrestaurowac po naszemu:). Oto przyklady, ceny nie wygorowane: http://www.oldcars.fotki.com/1930-chevrolet-truc/ http://www.oldcars.fotki.com/1935-chevrolet-truc/ http://www.oldcars.fotki.com/1936-chevrolet-pick/ http://www.oldride.com/classic_trucks/505290.html http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Chevrolet-Other-Pickups-1938-CHEVROLET-TRUCK-HOTROD-RATROD_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ5348QQihZ017QQitemZ270229892878QQrdZ1QQsspagenameZWDVW http://www.oldride.com/classic_trucks/505290.html
  7. Teaz okazuje sie ze na 100 procent (prosze wyczuc tu moj sarkaz i lekka niedowiare) Bursztynowa Komnata jest zakopana w zasypanej kopalni w Niemczech w Deutschneudorf (Saksonia). Albo jezeli wiezyc Czechom to po ich czesci tej samej kopalni w Hora Sviate Katerini. Kopalnia jest powoli odkopywana z obydwo stron granicy przez dwa rozne zespoly odkrywcow(link po angielsku pod spodem, z boku zdjecie niemieckiego poszukiwacza wrazen Christian-a Hanisch-a (L) i burmistrza Deutschneudorf-u Heinz-Peter-a Haustein-a). http://www.museum-security.org/01/026.html#2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie