Skocz do zawartości

Cewka do jabla

Kryniooo

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Hmmm, witam nic w historii nieznalazłem , albo przegapiłem
Pytanie 1
Jak wykonać cewke do jabla ? ,
teoretycznie coś nieco wiem jednak w praktyce jestem zielony ,
Pytanie 2
Jaką cewke wykobnć najlepiej do szukania monet ?
a jaka do szukania większych fantów ?
Pytanie 3
Czy przy zmianie cewki trzeba za karzdym razem regulować sprzęt ( dostrajać chyba )

Z góry dziękuje za wyrozumiałość
Napisano
Jak znajdę w przyszłym tygodniu trochę czasu to zrobię Ci tą cewkę

Z powagą na gębie H.R
Napisano
Witam !
Dobrze działa i sprawdzone w praktyce - lepsza od innych - cewka nawinięta w środku pokrywo zewnętrznej od pralki. Demontujesz ze starego automatu (pralki) bdrzwiczki, wyciągasz szklaną miskę i masz gotowy szablon. Do środka nawijasz 40 zw. przewodu - nie drutu - normalny przewód (plecionka) w izolacji najlepiej o średnicy 0,75 mm. grubszy szybciej zżera baterię, a cieńszy ma zasięg o około 30 - 50 cm mniejszy. Plecionka ma dużo lepsze osiągi niż drut.
Całość zalewasz czymkolwiek - ja pianką do wypełniania okien, a kumpel zalewał plastikiem - stare butelki plastikowe, reklamówki topił i lał do środka. Pianka jest lżejsza. Na koniec obróbka mechaniczna - wyrównać spód cewki i montaż do kija. Ja montuję na rurze PCV do zimnej wody - jest lekka i mocna. Cewka wypełnianą częścią (z przewodem) w stronę ziemii a góra na wierzch. Nawet ładnie wygląda. Jak nie nawalisz za dużo wypełniacza, to cały wykrywacz ma około kolograma. Nie ważyłem, ale jest lekki. Samo mocowanie do cewki - trójnik i dwa kolanka lub rurki wszystko załatwią. Polecam.
Na razie... Pozdrawiam...
Napisano
Hmmm w teorii jestem lepszy niz w praktyce, całe mieszkanie przewróciłem w poszukiwaniu formy na cewke a kurcze o pralce niepomyslałem to jest pomysł , a propo mam drut nawojowy 0,65 no i dziś będe zwijał , hmmm nadałem juz nazwe wykrywce (pralkowy wyjec):)
Napisano
Witam!