ZnaChoR Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 mam pytanie o to gdzie (dokładne miejsca) toczyły się jakieś walki w katowicach?? chodzi mi głównie o 1 i 2 WŚ!!jeśli znacie jakieś linki do stron o legendach katowickich i opisem walk w katowicach to też bym prosił o podanie!! jestem po prostu nowym poszukiwaczem i dopiero się wszystkiego ucze!! z góry dziękuje za odpowiedzi.
RASTCOM Napisano 15 Maj 2004 Napisano 15 Maj 2004 Chodzi ci tylko o Katowice , czy o rejon koło Katowic.Pozdr.
mietek Napisano 15 Maj 2004 Napisano 15 Maj 2004 Może mało modne w czasach www,.... ale jest zawsze bibioteka...:)
ZnaChoR Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 tylko katowice czyli takie miejsca jak np: giszowiec,ligota,nikiszowiec,ligota,dolina trzech stawów oraz lasy panewnickie itp. za odpowiedźi z góry dzięki!!
ZnaChoR Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 tak mietek ja ciebie rozumiem.ale jak już napisałem jestem początkujący i chodze z wykrywaczem około 2 tygodni!a jeśli chodzi o książki to najpierw bym musiał znać nazwy dywizji jakie brały udział orzaz nazwy tych bitew! więc prosze o jakieś informacje!
RASTCOM Napisano 15 Maj 2004 Napisano 15 Maj 2004 No to podajeMokre , wilkowyje , gniotek , czułów , murcki , bytom , i można tak wymieniać dalej prawie wszędzie tu były jakieś potyczki
ZnaChoR Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 a nazwy tych bitew ?? bo słyszałem o pospolitym ruszeniu" że to też było w katowicach?? dzięki za odp.pozdrawiam
RASTCOM Napisano 15 Maj 2004 Napisano 15 Maj 2004 Nazw bitew ci nie podam bo w tych rejonach albo to były potyczki , albo krótkie walki w 39 , 45 . Imało jest opracowań jeśli chodzi o te rejony.Pozdr.
ZnaChoR Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 dzięki rastcom! może inni mnie jeszcze poinformują, ale i tak dzięki tobie moja wiedza się pogłębiła i widze że jeszcze dużo przedemną!