Skocz do zawartości

Co zrobić ??

Gość Wiedźmin

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Hej
Jak pewnie się zorjętowaliście jestem tu nowy, do tego jestem zieloniutki jak liść w maju. Nie mam wykrywcza i tylko raz tego ustrojstwa urzywałem. Ale zamierzam nabyć i tu jest pytanie.
WYkrywcz mi piszczy i co dalej? Wiem że trzeba kopać, ale ... jeśli trafi mi się taki coś jak np. granaty moździerzowe, ręczne, miny czy inne takie zabawki co mogą szybko zmienić mój stan skpienia w lotny (i to w karzdym kierunku) to co mam z robić, że nie rozbrajać nie tłuc młotkiem itp. to wiem, ale ... czy takie samo wydobywanie tego jest niebezpieczne? Głupie pytanie pewnie jest. Ale czy czesto zdażaja sie przypadki że ktoś kto szuka monet czy guzików nagle staje się inwalidą?
Wiem że głupie pytanie.

PZDR
WIedźmin
Napisano
witam
ja choc tylko troszeczke szukam i juz pare takich rzeczy znalazlem uwazam tak jezeli glupio (przypadkowo w zapalnik ) nietrafisz i niebedziesz przy tym majstrowal (calkowicie odradzam ) to nic zlego sie niestanie ( przynajmniej trzeba miec nadzieje :) ) a pozatym nieslyszalem jeszcze zeby ludziom ktorzy powaznie podchodza do tematu cos sie stalo.
wszystkim zycze owocnych poszukiwan i te wlasnie odrobine szczescia ktora pozwoli uniknac zostania inwalida
pozdrawiam
wittman
Napisano
Ja nie szukam na pobojowiskach tylko przy fortach i nie mam z tym kłopotu. Trafiłem na granat tylko raz i to właśnie na polu bitwy, ale nic się nie stało. Wydaje mi się, że tereny nie objetę walkami /I i II wojna,a chyba szczególnie II/ są znacznie bezpieczniejsze. Bezpieczniejsze a nie bezpieczne, bo tak naprawdę na odrobinę ryzyka narażmy się codziennie wychodząc z domu a nawet w nim siedząc, wszak nigdy nie wiadomo kiedy sufit sapdnie nam na głowę /budownictwo komunistyczne/. Moja rada - nie nastawiaj się tylko na II wojnę i pobojowiska ...
Napisano
zawsze kop ostrożnie jak to coś dziwnego zakop - i poszukaj dalej
Napisano
witam
i przejrzyj foru,m pod hasłem niewypały, poszukiwania