april_86 Napisano 10 Maj 2015 Autor Napisano 10 Maj 2015 witam, używam Garreta EuroAce, cewkę fabryczną uszkodziłem po czym kupiłem wąską cewkę DD DeTech 10x5. Jest ona bardzo dokładna ale zdaje mi się, że wykopuję o wiele mniej głębokich dołków. Chcę dokupić cewkę DD 13", o wiele szerszą. Pytanie brzmi - czy jest sens to robić? czy ona będzie sięgać głębiej? Pola robiłbym wtedy na 2x - najpierw dużą a potem mniejsząCo o tym sądzicie?
anRO Napisano 10 Maj 2015 Napisano 10 Maj 2015 Miałem wiele cewek, w różnych wykrywaczach i z doświadczenia wiem że na zasięg największy wpływ ma ,,szerokość cewki.Możesz mieć cewke 20x5 i będziesz miał pole przemiatania na 20 cali i zasięg 5 calowej snajperki.Tak więc największym zasięgiem ,,średnim" charakteryzują się cewki w miarę okrągłe, niezależnie czy koncentryki czy DD.Nie jestem elektronikiem,ale przekonałem się o tym wiele razy.Zaraz pewnie zaczną wymądrzć się specjaliści,ale ja podaję ci wiedzę zdobytą w terenie.
april_86 Napisano 11 Maj 2015 Autor Napisano 11 Maj 2015 ok dzięki, pokrywa się to z moim myśleniem. Mimo wszystko chciuałbym żeby ktoś się jeszcze wypowiedział
Gość Napisano 14 Maj 2015 Napisano 14 Maj 2015 To co napisał AnRo wynika częściowo z praw fizyki (a może i całkowicie) i pokrywa się też z moim doświadczeniem.Większa cewka - głębsza penetracja, ale ma to też swoje granice.Praw fizyki nie przeskoczysz, myślę że przy obecnej technologii wykrywacze osiągnęły swój pułap możliwości.
april_86 Napisano 14 Maj 2015 Autor Napisano 14 Maj 2015 dzięki za pomoc, kupiłem tę szerszą cewkę.A kontynuując ten wątek o wyczerpanych możliwościach wykrywaczy to zgadza się, samochody to też chwilowa moda ;)
Gość Napisano 14 Maj 2015 Napisano 14 Maj 2015 Z samochodami i bronią jest podobnie, obecne konstrukcje to powielanie rozwiązań sprzed lat + nowy design. Stary model przechodzi lifting, otrzymuje nową nazwę i kasa leci.Samochody zachodnie sprzed 40 lat paliły 8 litrów, obecne ile palą? Też 5-8. Zmieniła się buda i wykończenie, ale najtrwalsze konstrukcje to lata 90te - mercedes W140, VW 1.9 TDI - kręciły po milion km. Obecnie żywotność aut zmalała drastycznie, dodano elektronikę i plastik i mamy żywotność auta na poziomie 200 tys km.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.