Skocz do zawartości

At Pro zepsuty pinpoint


danielw4

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam forumowiczów. W moim At Pro siadł pinpoint,gdy wciskamy przycisk słyszę tylko delikatne bzyczenie.....Viking za naprawę krzyknął 2000pln a konkurencja 1000pln,czy znacie może jakiegoś magika od elektroniki,który nie wymieniałby całej płytki na nową,tylko spróbował naprawić starą?Myślę,że nie jest to statek kosmiczny i dla fachowca nie powinno to być problemem.Z góry dzięki za jakiekolwiek informacje
Napisano
Witam!

No nieźle 2000 za naprawę to lepiej kupić nowy bo za chwilę się popsuje się coś innego .Swoją drogą na ebay mozna kupić At Pro za 2400 a w Polsce 3019 PLN no ale przecież Garrett podniósł ceny banda pazernych skurwieli .Jak znasz angielski napisz do Garrett w USA i powiedz im ile w Polsce kosztuje naprawa może wreszcie ktoś dobierze się tej bandzie do dupy .
Napisano
To był mój ostatni zakup w tej firmie.Konkurencja zrobi za ok.1000 zł... Pytam skąd taka rozbieżność? Poza tym konkurencja coś doradziła,porozmawiała jak z człowiekiem a tam 2000 klocki i nie ma o czym gadać.Nie polecam.Spróbuję jeszcze podpiąć inną cewke,może tam tkwi problem.
Poprawili mi humor na koniec dnia.Za wykrywke dałem 2200 a naprawa 2000.
Napisano
Zapomniałem, że AtPro ma taką funkcję ;-).
Przy odrobinie wprawy jest zbędna.
Napisano
Tysiak to i tak sporo. Cenią się za wlutowanie jakiejś pierdoły.
Napisano
Zapytaj lepiej jakiegoś elektronika w serwisie agd rtv ,według mnie jak tylko pinpoint nie działa ,to przycisk (mikrostyk)nawalił,albo zimny lut trzeba poprawić, koszt mikrostyku to ok 1 zł. także tysiak to Ho Ho za dużo .
Napisano
Kontaktowałem się z Proscanem..... wszystko jest do ogarnięcia a 1000zł z tego co się dowiedziałem,to koszt nowej płytki,którą można wymienić samemu bo jest na pinach.Przynajmniej w Pruszkowie i Proscan rozmawiają z klientem normalnie i mają dobre podejście do klienta a w Vikingu 2000 i jak se pan chce.Chyba napiszę do Garretta i zapytam o co kaman z tymi 2000 tysiakami.Może jakby zabrali przedstawicielstwo ludziom z nad Wisły to poszłoby to w dobrym kierunku dla przyszłych osób korzystających z serwisu
Napisano
Omijać,tą warszawską firmę-szerokim łukiem.Może kiedyś zrozumieją,ze nie tedy droga i że-klient,nasz pan a jego pieniądze są,naszym utrzymaniem".

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie