panzerhrabia Napisano 16 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2012 Taki mam problem i Niewinem jak go ugryźć , od roku posiadam telefon w sieci Play telefon HTC wildfire od jakichś 2 miesięcy miałem problem z nim ponieważ bardzo słabo słyszałem osobę dzwoniącą do mnie i postanowiłem oddać telefon do serwisu, pomijam fakt że w serwisie był 1 miesiąc, dostałem wiadomość ze naprawa nie podlega pod gwarancję ponieważ stwierdzono ingerencję cieczy w telefonie i koszt naprawy jak bym się zdecydował wyniósł by 1400 zł, oczywiście się nie zgodziłem na naprawę pomyślałem ze przemęczę się jeszcze ok. 10 miesięcy z tą usterką . Po odebraniu telefonu ku mojemu zdziwieniu telefon nawet się nie włącza całkowita padaka. Chciałbym aby przynajmniej mi zwrócono telefon w takim stanie jak im wysłałem czyli tylko z usterką głośnika, spokojnie mogłem z tą usterką korzystać z telefonu a teraz nie mam nic. Proszę i pomoc co mogę zrobić ? czy to ja muszę udowadniać że telefon działał jak wysyłałem go do serwisu? czy to oni mają udowodnić że nie działał już ? pozdrawiamM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erwin1 Napisano 16 Lipiec 2012 Share Napisano 16 Lipiec 2012 Przywieź go do mnie ja mam takiego magika że na pewno coś poradzi ;)) i olej serwis tam pracują same tłuki co nie potrafią zdemontować nawet obudowy i potem wychodzą takie kwiatki.................................. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sonicsquad Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 http://supermarket.blox.pl/2012/06/Zepsuta-komorka-Serwis-wyrzuca-drzwiami-to-wracam.htmlPolecam przeczytać także komentarze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.